Announcement

Collapse
No announcement yet.

Honda Accord dynamo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda Accord dynamo

    Hei

    Jeg lurer på en ting, sikkert dumt sporsmal for noen men spør likevel!

    Jeg har dynamo til Honda accord på 180 amp, og lurer da på. Ettersom jeg trenger en ny dynamo til Nissan primera og fikk besjed om at jeg kan bruke denne på bilen hvis jeg modifiserer osv av fester og slikt. Kan man skru ut dynamoen fra primeraen og bytte bare innmaten så en slipper all modifiseringen?:O er dette mye arb? Har vært I kontakt med mechman og di kunne ikke hjelpe meg og hadde heller ikke noen dynamo og tilby

    Takk før svar!

  • #2
    Skal se om jeg kan skaffe deg en 200A dynamo, men kan ikke love det 100% at det går i orden, men skal prøve og få det til om han har tid
    Men du får helt sikkert den honda dynamoen til og passe, er ikke mye modifikasjoner som skal til for og få hva som helst til og passe.
    Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
    Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

    Comment


    • #3
      Ah det hadde vert herlig! Har en primera 96 mode'll p10 og har vert umulig og få tak i, så setter utrolig stor pris på all hjelp hvis du vet om noe? sI iallefall ifra nei kansje ikke mye arb for di som kan det, men hva med de som ikke har vert borti det og aldri rørt ett sveiseapparat tilfelle festene må byttes:S

      Comment


      • #4
        Har en flunkende ny Stinger dynamo liggende 200A som koster svimlende 10000 ny villedende pris. Kan selge den for 6000,-
        Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

        Comment


        • #5
          POg den passer min bil? Eller er det snakk om modding Der også? :P

          Comment


          • #6
            det er litt moding for og få stinger dynamoen til men trur ikke d skal være så mye. får jeg måtte modde litt bare for og få den på.
            MVH Mats S. Erdal

            Comment


            • #7
              Da kan han jo heller modde den han har.



              mvh kim

              Comment


              • #8
                Da bruker jeg heller den jeg har ja men vil helst unngå mye modding, derfor jeg vil ha noe som går rett på

                Comment


                • #9
                  Originally posted by matsemann1 View Post
                  POg den passer min bil? Eller er det snakk om modding Der også? :P
                  Må modde et feste på denne for at den skal passe ja
                  Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

                  Comment


                  • #10
                    Sendt pm audun

                    Comment


                    • #11
                      Ser ut til at en må modde litt da:/ hmm kan bli spendende det :P

                      Comment

                      Working...
                      X