Heisann! jeg har 2 subber av typen gzhw30x (800wrms pr stk) som er koblet opp til en kicker zx2500.1 forsterker, i tillegg har jeg ett rockford fosgate 6,5" komponentsett fremme som er koblet til en rf p2002 forsterker, og pioneer 6x9 i hattehyllen som skal kobles opp til en til p2002 forsterker. Jeg har trukket bak 2 strømkabler på 50mm2, den ene går rett til monoblokka, og den andre blir splittet til 2 stk 21mm2 ledninger som går til hver sin 2kanaler
Men jeg lurer på hvilke/hvor mange batterier jeg burde oppgradere til..? Akkuratt nå har jeg bare ett sønnak 64ah batteri, og sliter med en del lysdimming både inne og ute og om jeg stiller bassen høyt får jeg en mer "hakkette" bass, isteden for stram og fin er vell dette som kalles "clipping"? Og det er vell ikke så bra
Har også tenkt på å kanskje oppgradere dynamoen, om dette blir nødvendig har nå org. Dynamo, bilen er en mitsubishi galant 98-modell
Men jeg lurer på hvilke/hvor mange batterier jeg burde oppgradere til..? Akkuratt nå har jeg bare ett sønnak 64ah batteri, og sliter med en del lysdimming både inne og ute og om jeg stiller bassen høyt får jeg en mer "hakkette" bass, isteden for stram og fin er vell dette som kalles "clipping"? Og det er vell ikke så bra
Har også tenkt på å kanskje oppgradere dynamoen, om dette blir nødvendig har nå org. Dynamo, bilen er en mitsubishi galant 98-modell
Comment