er det mye i forskjell om man bruker høytaler og strømkabler kontra og kjøpe fra for eks. i fra http://www.bilradiospes.no/ ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kabler
Collapse
X
-
Litt usikker på hva du spør om herMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Min mening: innenfor bilstereo for normale dødelige mennesker, som ikke bruker 200.000kr og har topp profesjonelt installert utstyr, nei da har det nesten ikke noe å si.
Har du et lydanlegg i et dedikert lytterom hjemme med masse kostbar hifi så mener jeg det kan bedre rettferdiggjøres å kjøpe dyrere kabler. Dette er likevel antakeligvis et av de mest omdiskuterte spørsmålet blant lydinteresserte. Det finnes folk med sterke meninger og mer eller mindre vitenskapelige argumenter på begge sider i debatten. Jeg ville kjøpt de kablene du synes er fornuftig. Det viktigste er at de har nok tverrsnitt til å lede den strømmen de skal. Dvs noe mer enn 2x 0,75kvadratmm høyttalerledning på en forsterker som leverer 5000W RMS. Videre er jeg opptatt av at kabelen er fleksibel nok til å kunne legges på en praktisk måte i bilen uten å måtte kjempe for mye.never enough!
Comment
-
Lib har 25, det passer med litt jobb på 21-inngang det er også den kabelen der du får mest bang for The buck mener jeg, og ja, jeg har prøvd veldig mye forskjelligSubaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
| Gladen 75c6 - DD m4a |
| 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |
Comment
-
ok, tenkte kansje at noe større en 21 ble for mye =)
er ikke noen som telfeldigvis har brukt den lib signal kablen ?
takk for tips =)
så ut som man sparer litt penger å handle hos i lib kansje 500kr i kabler i stede for 1000+ kr
tenkte og da bruke 2,5 på høytelerkkablene på 6,5" høytalerne til dørene, noe mer enn det trenges det?Last edited by thereup; 09-01-2016, 03:17.
Comment
-
da tar jeg de jeg hadde tenkt så man får de ut døra =)
http://lydibilen.no/index.php?main_p...products_id=42
der her er den verdt prisen i forhold til alle andre merker som koster 200-300 for 5 meter?Last edited by thereup; 09-01-2016, 21:06.
Comment
Comment