hmm fyste batteriet hatt i 7måneder å neste batteri i toppen 2 uker har bare stått i ein golf 3 uten noe serligt annlegg å batteri nr 1 stod i passat 2005mod med et lite annlegg så vist det å sette på + å - er brukerfeil da må ein lure
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Biltema 95AH AGM batteri
Collapse
X
-
Norsk er en fin båt.
Siden dette skjer gjentatte ganger på samme bil ville jeg tippet at den lader dårlig.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
vwperformance: Her må det være snakk om dårlig lading eller noe som tapper strøm en plass. Men kan jo også forekomme feil på batterier av og til.Mvh
Ole Heen
Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926
Comment
-
Kjøpte 2 stk 80 ah for 3 uker siden og er kjempefornøyd med de. Hadde 2 stk odyssey pc 1700 før innkjøp av disse batteriene. Biltema er ikke noe merkbart dårligere en odyssey batteriene. Betalte vel ca 3000,- mindre også for biltema sinePioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S
Comment
-
Jeg var innom Biltema i stad og tok en liten titt på disse 95Ah batteriene. De hadde både gule og grå typer. Noen som vet om de grå er "ny type" av de gule eller at de bare er produsert av en annen fabrikk?Last edited by Question mark; 23-03-2013, 11:25.?
Comment
-
-
Originally posted by Jørgen View PostSpm: er ikke ca. 12.8V det et batteri har i ladespenning? Dvs, er ikke da et 12V batteri "fult"?
et fulladet batteri skal ha hvilespenning på 12,6V pluss minus. 75% ladet 12.4V, 50% ladet 12.2V ca.
rett meg hvis jeg tar feil nåLast edited by Hagalien; 26-03-2013, 16:48.
Comment
-
Ok, da er jo batteriet til Question Mark friskt og fult da, hvis det var hvilespenning han målte. Trenger vel ikke lade det da?Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
Comment