På grunn av min tilknyttning til Installbay er jeg litt tilbakeholden med å anbefale Hertzprodukter i hytt og pine, men enkelte ganger må jeg gjøre et unntak.
Tidligere i dag monterte jeg et sett av overnevnte coaxhøyttalere i en Renault 19, koblet opp på en 10år gammel midt-på-treet Sony-spiller.
Resultatet var mildt sagt imponerende, mer moro for kr.599.- skal man lete lenge etter.
Høyttalerene er utrolig følsomme så det gikk å få til et greit lydtrykk på Sony-spilleren, jeg skulle garantert greid å lure noen til å tro at dette var dyrt utstyr i en blindtest.
Høyttalerene ble montert nederst i døra, men diskanten har tydligvis god offaxis spredning, så det låt bra.
Pluss:
Meget lettdrevne.
Bra driv og naturstridig bass med tanke på tilgjengelig effekt.
Generell fart og morro i musikken.
Prisen.
Minus:
Ser billige ut.
Følger ikke med griller.
Litt rufsete diskant.
Alt i alt et forrykende produkt til prisen.
Mvh
Dag Johansen
Tidligere i dag monterte jeg et sett av overnevnte coaxhøyttalere i en Renault 19, koblet opp på en 10år gammel midt-på-treet Sony-spiller.
Resultatet var mildt sagt imponerende, mer moro for kr.599.- skal man lete lenge etter.
Høyttalerene er utrolig følsomme så det gikk å få til et greit lydtrykk på Sony-spilleren, jeg skulle garantert greid å lure noen til å tro at dette var dyrt utstyr i en blindtest.
Høyttalerene ble montert nederst i døra, men diskanten har tydligvis god offaxis spredning, så det låt bra.
Pluss:
Meget lettdrevne.
Bra driv og naturstridig bass med tanke på tilgjengelig effekt.
Generell fart og morro i musikken.
Prisen.
Minus:
Ser billige ut.
Følger ikke med griller.
Litt rufsete diskant.
Alt i alt et forrykende produkt til prisen.
Mvh
Dag Johansen
Comment