Announcement

Collapse
No announcement yet.

FatMat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg har sendt en mail til leverandøren, og spurt hvor mye de vil ha for 50m2 + frakt til Norge..
    Kanskje noen andre er interresert i å gå sammen om en forsendelse?
    98' Audi A4
    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

Jeg tviler på at produsenten av fatmat syns 50n2 er verdt å dra frem kalkulatoren for. Men det er verdt et forsøk.

Og hvis dere planlegger slike volum så er det sikkert noen merker her i Norge også som kan komme med en hyggelig pris
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Drar denne fram igjen, siden meg og en kompis skal bestille fra dem i slutten av neste uke.. Så da er vi oppe i 20m2 alt.
        Om det er flere som vil slenge seg på, er det bare å gi en lyd. I utgangspunktet koster det ca 1500kr + 170kr i moms per pakke inkl frakt, skal se om vi får rabatt på shipping, og kanskje litt kvantumsrabatt om vi er flere.. Sei ifrå!
        98' Audi A4
        Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

Hvor mye er det i en pakke?

Comment

100sqft i hver pakke, dvs ca 9,5m2.

http://global.ebay.com/100_FatMat_Xt...385985899/item

622kr + 882kr i frakt.

Frakten er helt sinnsykt dyrt, men mattene er svinebillige. Har lest mange reviews som sier at det er bra saker. Og man får jo såpass mye at det er lov å ta flere lag også!
            98' Audi A4

Comment

Jeg er interessert i FatMat, men hvordan blir det med frakt når det er flere som er inkludert i ordren? Deles fraktsummen du nevner her på antall kjøpere, eller blir det samme beløp ganget med antall pakker som blir kjøpt? :P

Det er sikkert ikke sistnevnte, men frakten må jo bli betraktelig mindre når det er flere kjøpere på samme kolli?
              Alpine 137BTi
              B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

Veeggard; Jeg er med!

Comment

Jeg blir kansje med. Må vite prisen først.

Comment

De holder på å sjekke opp for meg hva et kvanta på fem koster ferdig levert til min hjemmeadresse nå. Får sikkert svar i dag eller i morgen, de var litt slow å svare.
                    98' Audi A4

Comment

Gjør det billig, og bruk Jetcarrier.com.
                      70-150kg koster 495,- fra usa(New Jersey) til Tister'n i Halden.
                      Kjøp 10 bulk pakker for $890, få en fin pris på frakt til NJ(de tar $40 for et enkelt kolli, du slipper unna med rundt $200 for 10 kolli ved avtale regner jeg med).

Totalkostnad per bulk pakke inkl frakt, fortollingsgebyr og mva; 1011,-

Ulempen er ca 6 ukers leveringstid, og at varene da ligger i Tister'n.

Selg videre til sluttkunder for 1499,-, og gjør om 10.000,- til 15.000,- på 6 uker.

Comment

Bruk jetcarrier ja!
                        Har brukt de i ca 1 år nå, aldri hatt noen problemer.
                        Husk at innenlandsfrakten er inkludert i frakt prisen også!
                        Last edited by nanomidaz; 12-03-2009, 12:14.
                        Hybrid-Audio, DLS, Lanzar, Alpine Soundstream

Comment

Dette skal sjekkes og regnes ut. Innenlandsfrakten i USA som er inkl i den prisen eller?
                          98' Audi A4

Comment

Innenlandsfrakt i USA må beregnes i tillegg.
                            Roar Sørlie
                            Tlf 90127075
                            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Ja, men prøvde å forstå hva nanomidaz sa, der. Mente du det som svar til Jonka, at han hadde glemt å medregne innenlandsfrakt i prisoverslaget der?
                              Men 6 uker minimum er jo en veldig lang transporttid da.. såklart greit for leverandører og importører, men jeg har jo et prosjekt som venter selv!
                              Vet ikke helt hvor mye det koster å sende ca 100kg gods fra øst- til vestlandet her i Norge jeg, men det er sikkert ikke gratis!

Alle som er interresert i å være med i et spleiselag for fatmat-bulkpakker, PM meg for å vise interresse!

Pris pr pk er 692kr, 830kr inkl mva.

I aller verste fall blir dette 1720kr per pakke.. Noe jeg er villig til å betale. Men forhåpentligvis greier vi å få til noe med frakten, her.
                              Last edited by veegard; 12-03-2009, 17:17.
                              98' Audi A4

Comment

Jetcarrier regna med ca 450kr for å sende en palle fra fittedal til Krsund i allefall. Sjøfrakta til JC er mest for større partier ja, må nesten kjøpe så mye som prisklassen tillater for at det skal være mye å spare på det.
                                Jeg kjøpte ei 3,7kvadrats pakke via flyfrakt med damplifier i fjor, men da var dollaren nedi 5,5... Spara litt på det, men man blir skuffet over hvor lett alt annet enn M1 er dessverre...
                                Roar Sørlie
                                Tlf 90127075
                                Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Working...
                                X