Announcement

Collapse
No announcement yet.

Custombygd kasse fra Dag Johansen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja. Dag sa bare til meg at "ja jeg lager litt showstoppereffekt i kassen". Okei tenkte jeg. Blir nok bra det så ser den ikke ut som en prefabkasse. Fikk litt bakoversveis når jeg så den. Var liksom "litt" tøffere enn det jeg forventet
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Dag er utrolig flink med kasser MDF-kunst på sitt beste, noe også denne kassen her viser!
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

Comment

Dag bygde en stor kasse på godt over 220 liter til en RE SX18 en kamerat av meg skulle ha i bilen sin, uten tvil RÅ kasse, nydelig håndarbeid og alt stemte.

Blir morro å se den kassa di i bil
        1993 BMW 318is coupe

Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

Comment

I går fikk vi inn en stor sending fra lageret i Sverige. Og absolutt ALT gitt ut til kunder med en gang. Sitter igjen med slikk og ingenting. Folk er blitt meget hissige på å kjøpe DD nå og det gleder vi oss over.

Blandt sendingen var DDM3 forsterkeren vår til 14990,-

Etter en time eller to med montering og tuning, endte vi opp med et meget morro resultat. Selv med et standard batteri spilte det helt ekstremt. Det er 2400 ekte og rene watt som virkelig fungerer

Med kun 1stk 15" begynte frontruten å flexe veldig, A og B stolpene bøyde seg, og noen av bulkene fra taket ble slått ut.

Systemet spiller jo som dritt nå, da det ikke er noe demping i dørene og slikt, så SQ er det ikke og blir det ikke før ny bil, men bass var det NOK av

Det som er litt kult med M3 forsterkeren er at det følger med bass remote. Grunnen til at jeg monterte den frem, er fordi det er en meget nyttig sak på den. Clip light. Veldig greit å kunne se fra kupeen når det clipper, men har nå ikke klippet enda. Må ut av bilen og stå med fjernkontroll om jeg skal få den til å klippe inni. Klarer ikke sitte inni bilen med volum over 22 på 9886'n. Altfor vondt rett og slett :P

Om noen ønsker å få en demo av et av flaggskipsubbene til DD kan jeg kontaktes på 48246019 for en demonstrasjon for den som ønsker det

Men må igjen presisere at fokuset da er bassen, ikke SQ-en. Det kommer med ny bil

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Høres da gromt ut det der Må få målt hvor høyt dere spiller med en 15" nå da

Comment

Jepp det skal vi

140.1 var sist score med DDBox15 og S2 @ 2 Ohm a.k.a. 1400 Watt RMS.

Håper på rundt 146 nå hvertfall. Er jo en elendig bil å kjøre Drag med da hehe

Comment

han er stor og fin den kassa di
                blei nok bass, nesten så til å med jeg fikk flagra litt med håret:P (det er litt tynt)

mvh Sindre Carlsen

Comment

Her er 2 videoer hvor jeg kjører litt forsiktig, da jeg ikke er vant til forsterkeren enda og ikke ønsker å kjøre spolene i bunnen på magneten:

Den første videoen er det en full vannflaske med 1 liter, og på den andre videoen er det en Biltema forsterker på 2 kilo som hopper.

Blir jo litt rånete dette her haha. Taket er jo ikke dempet, men gidder ikke gjøre noe med den som sagt mange ganger før pga påvente av ny bil

Men bagasjeluken er dempet!

http://s381.photobucket.com/albums/o...t=100_0420.flv

http://s381.photobucket.com/albums/o...t=100_0416.flv

Comment

Fet dekor i frontruta da ;-)
                    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post

A og B stolpene bøyde seg
                      Dette spiller sikkert høyt og alt det der. Men du skal ikke prøve å innbille meg at du bøyer a og b stolpene på bilen din med et basselement, seriøst??
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Bøye kan vel lett oppfattes feil ja. Men at stolpene flexet, altså bøyde seg frem og tilbake om du skjønner. Hele karosseriet flexer noe vilt. Syntes lite på videoene, men når man ser med egne øyne ser det langt villere ut

Comment

Dette var rått! er ikke så lett å få høye score i en så stor bil, hadde d vært i en panda hadde d nok blitt en god del høyere den kassa der og elementet som står der er bare helt rå! vil gjerne se hvilken score du får når du kjører forsterker og subben i 1 ohm
                          Mvh Werner Harstad

Comment

Ja det er meget rått. Jeg kjører det i 1 ohm nå.

Det er en DVC 2.0, så coilene er brokoblet til 1 ohm, og går rett i amp

Kan jo avsløre at i den nye bilen blir det plass til 2stk HC2400 i motorrommet, og at oppgraderinger kommer

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                              Ja det er meget rått. Jeg kjører det i 1 ohm nå.

Det er en DVC 2.0, så coilene er brokoblet til 1 ohm, og går rett i amp

Kan jo avsløre at i den nye bilen blir det plass til 2stk HC2400 i motorrommet, og at oppgraderinger kommer
                              Blir det chevy suburban/tahoe?
                              Mvh Werner Harstad

Comment

Originally posted by berniebp87 View Post
                                Blir det chevy suburban/tahoe?
                                du er inne på noe
                                mvh Sindre Carlsen

Comment

Working...
                                X