Du har det med å slenge ut bastante kommentarer du ikke har belegg for du
Ehm.. Da er vi faen meg to mister rakker-ned-på-bedrifter-som-solgte-dynabel bf8501-til-6000kr-i-en-hel-forumtråd-og-nærmest-pisser-på-mindre-bedrifter-fordi-de-tar-inn-for-store-partier-og-må-selge-alt-med-stort-tap-for-deretter-å-skryte-av-deg-og-"ditt"-firma-for-deretter-igjen-å-selge-forsterkeren-til-samme-pris-et-par-uker-senere-som-viser-akkurat-hvor-useriøs-du-er
En ting til: 2x12" har et enormt mye større membranareal enn 1stk 15", så at jeg lå 2db over var vel ganske bra, og hvertfall med effekten tatt i betraktning, da dette var med originalt batteri og sliten original dynamo
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Ehm.. Da er vi faen meg to mister rakker-ned-på-bedrifter-som-solgte-dynabel bf8501-til-6000kr-i-en-hel-forumtråd-og-nærmest-pisser-på-mindre-bedrifter-fordi-de-tar-inn-for-store-partier-og-må-selge-alt-med-stort-tap-for-deretter-å-skryte-av-deg-og-"ditt"-firma-for-deretter-igjen-å-selge-forsterkeren-til-samme-pris-et-par-uker-senere-som-viser-akkurat-hvor-useriøs-du-er
Tror nok du bør passe på deg selv først!
Dette blir litt for dumt egentlig.
Rakket ikke ned på noen, og sa heller ingenting på prisen på den forsterkeren, men du kan gjerne lese innlegget igjen og prøve å forstå
pen kasse, har du noen flere bilder inni bilen, så man ser hvordan den passet der
men lurte på hvor mange støpsler det er til strømforsyninga på det beiste av en forsterker? :P
Edit, olelokkeøye er på besøk, så så ikke at det var flere sider..
Hmm, støpselet var vel ikke helt lovlig.
Egentlig skulle det være en stor kontakt som til komfyrer o.l. men jukset litt og byttet til en skikkelig stor plugg av en vanlig stikkontakt. Var 16 amp sikring men den røk ofte når jeg spilte over 140db i stua
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment