Originally posted by bass91
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
AA Mayhem eller Fi BTL ?
Collapse
X
-
Originally posted by berniebp87 View PostDen komboen tror jeg vil funke kjempebra! og forsterkeren din yter nok litt mer enn 2500watt, mesteparten ligger vel på 3000-3300rmsRoy "Rovdyr" Reppen
Digital Designs + Rockford Fosgate =
Comment
-
Originally posted by sicarlse View Posttror ikke du kommer til å angre på det kjøpet! dessuten er det jo en vannvittig pris til å ikke være brukt ei gang
men lurte på om noen vet hvor stor kasse jeg bør ha til DD subben?
har en opel calibra så er litt begrenset med plass hehe. tenkte å bygge kassen så den dekker 100% av bagasjerommet og det vil tilsvare ca 200liter. nok?Roy "Rovdyr" Reppen
Digital Designs + Rockford Fosgate =
Comment
-
Sist jeg så i en Calibra, er bagasjerommet ikke av den største kalibern.
Lukket kasse kan være løsningen om du ikke har plass.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by bass91 View PostEnig der
men lurte på om noen vet hvor stor kasse jeg bør ha til DD subben?
har en opel calibra så er litt begrenset med plass hehe. tenkte å bygge kassen så den dekker 100% av bagasjerommet og det vil tilsvare ca 200liter. nok?
Du kan faktisk kjøre helt ned i 138 liter, men da blir det ikke fin lyd ved en normal tuning. 180-200 liter er helt topp det Og garanterer deg at du ikke kommer til å orke å utnytte subben skikkelig når du kjører til vanlig. For dette spiller ekstremt høyt!Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
Comment