Kjøpte for en stund siden en ny Forsterker til mitt frontsett(Hertz MLK 165) og valget landet denne gangen på B2 Audio`s Quattro forsterker! Dette angrer jeg ikke på
Denne ampen er utrolig stilren og nice syns jeg og skuffer ikke ellers heller.
Kan jo begynne med Strømterminalene på denne ampen, det går 50mm2 rett inn forsterkeren da denne er meget strømsterk og god. Denne ampen har 3x30A sikringer på 4x100Wrms. Kanskje det er skjulte krefter ett sted her?
Følger også med Bassremote for de som ønsker bruke dette.
Noe jeg liker svært godt er at man har muligheten for høy, lavpass og full frekvens på alle filter. Mange andre 4 kanalere har kun dette på 2 kanaler hvor de siste har full eller hp.
Den har til og med subsonic på både front og rear kanalene ;0)
Her er manualen til ampen:
http://www.b2audio.no/Images/Spec%20...pec_sheets.pdf
Kan jo også nevne at lyden er analytisk (dvs den farger ikke lyden), så det krever litt tilpassing (tweaking) hvis man har høyttalere som låter veldig lyst og skarpt.
Jeg har hatt denne i bilen noen uker nå og syns det spiller nydelig syns det blir mer og mer imponerende!
Her er også litt bilder av Skjønnheten:
Med dette vil jeg virkelig anbefale denne forsterkeren og håper jeg har fått frem litt om denne Forsterkeren.
Denne ampen er utrolig stilren og nice syns jeg og skuffer ikke ellers heller.
Kan jo begynne med Strømterminalene på denne ampen, det går 50mm2 rett inn forsterkeren da denne er meget strømsterk og god. Denne ampen har 3x30A sikringer på 4x100Wrms. Kanskje det er skjulte krefter ett sted her?
Følger også med Bassremote for de som ønsker bruke dette.
Noe jeg liker svært godt er at man har muligheten for høy, lavpass og full frekvens på alle filter. Mange andre 4 kanalere har kun dette på 2 kanaler hvor de siste har full eller hp.
Den har til og med subsonic på både front og rear kanalene ;0)
Her er manualen til ampen:
http://www.b2audio.no/Images/Spec%20...pec_sheets.pdf
Kan jo også nevne at lyden er analytisk (dvs den farger ikke lyden), så det krever litt tilpassing (tweaking) hvis man har høyttalere som låter veldig lyst og skarpt.
Jeg har hatt denne i bilen noen uker nå og syns det spiller nydelig syns det blir mer og mer imponerende!
Her er også litt bilder av Skjønnheten:
Med dette vil jeg virkelig anbefale denne forsterkeren og håper jeg har fått frem litt om denne Forsterkeren.
Comment