Som tittelen på tråden sier har jeg klart å knekke den ene RCA pluggen inni forstekeren, denne sitter slik at jeg ikke får tak i den med pinsett eller lignende. Noen som har tips til hvordan jeg kan få denne ut?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Knukket RCA plugg i forsterker
Collapse
X
-
åpne for sterkern
åsså kjøpe ny rca plugg og loddefast!// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
-
Vet ikke om det finnes så tynne borrer, men hvis du får tak i en kjempetynn borr og kjører forsiktig inn i den lille pinnen, så skulle du vell få dratt den ut?
Lykke til uansett : )~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
§ Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §
Comment
-
prøv å ha litt superlim på tuppen av en tynn stålwire også trykker du den inntil tuppen på stikkeren som er knukket. venter til dette har tørket også prøver du forsiktig å dra den ut.
kanskje dette går?
Comment
-
samme har skjedd hos meg for en tid tilbake.. visst du har en magnet stav eller lignene, må være litt kraftig så kan du kansje klare å få den ut!
eventuel så bruker du en 1mm borr å bare borr deg et stykke inn i den, så slå en liten trespiker eller tilsvarene inn i den, foorsiiktig, så er det bare å trekke den ut
Comment
-
Da fikk jeg endelig sett litt mer på problmemet, skrudde av bunnplaten, og fant ut at det bl for mye jobb å ta ut kretskorteort å lodde på ny rca inngang. Derfor loddet jeg bare fast en ledning fra den andre rca inngangen på forsterkenen( den til kabal b) som ikke er i bruk, til den som jeg klarte å knekke.
Nå fungerer alt som det skal96 VW Passat Stv
Comment
Comment