Announcement

Collapse
No announcement yet.

andre med Connection SLI-4 converter????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • andre med Connection SLI-4 converter????

    som overskriften sier lurer jeg på om andre har erfaring med denne??

    Har en slik montert i bilen, med 4 kanals lavnivå inn og ut..

    Har ikke sett på den på et par måneder, da stereoen har fungert ok osv, helt til i går da jeg feilsøkte i bilen etter at Optima batteriet var flatt på mandag

    Fant så ut etter demontering baki at det Var stereoen som forårsaket dette! Rettere sagt, Denne SLI-4 converteren som står på konstant!

    Den står på straks den får strøm og gir da også ut remote som igjen gjør at forsterkere sikkert har stått på en måned i strekk el...

    Bilen pleier å være i daglig bruk, og sikkert derfor jeg ikke har merket noe, men nå stod den noen dager uten å bli brukt..

    Andre med lik erfaring?? Kjøpt av pål, IB, men er vel fort et år siden (ligget¨på hylla frem til i vår)

  • #2
    Den skal ikke gi ut noe før den får spenning på høyttaler-inngangene. Gjør den det, så er det antagelig noe galt med den.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      okei, koplet den ut, lar den ligge et par dager for å teste igjen, om ikke. er dette noe dere kan sjekke??

      Comment


      • #4
        nei, reparerer ikke på disse. Du få sjekke med et multimeter om det er noe som bruker strøm nå mens den er koblet bort.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment

        Working...
        X