Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spiller må stilles inn igjen ved hver start!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spiller må stilles inn igjen ved hver start!

Har problemer med att memoryen på spilleren ikke fungerer. Må stilles inn igjen etter hver start. Dette kan løses med att jeg setter en blå ledning som også er opplagt bak til forsterker ( som er sammenkoblet med flere ledninger fra spilleren) Dersom denne settes inn står det strøm på spilleren hele tiden og den må slåes av manuelt. Dette fører også til att lyset til temperaturmåleren i dashboardet lyser hele tiden, og en ettermontert turbotrykksmåler(da denne er koblet til spilleren). Noen som kan fortelle meg hvilken ledning som går til memoryen, så jeg i allefall kan få kun spilleren til å ha strøm hele tiden?
    Eller aller helst, hva kan jeg gjøre for å få den til å slå seg av sammen med tenning, men fortsatt beholde memoryen? - Hvor kan jeg koble den på enklest mulig?

er vel en rød og en gul ledning bakpå spilleren. Ene er memory og andre er tenningsstrøm. Vet ikke hva slags bil du har så farge der er jeg mere usikker på. (Hvis du kobler den røde og gule sammen har du strøm hele tiden og må slå av manuelt, men mister ikke memory)
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

Comment

på de fleste spillere er gul konstantstrøm(memory) mens den røde er acc+(tenning)
      Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Bak på spilleren har du en rød og en gul ledning. Disse to har kabelsko ferdig påsatt. Bytt om på disse to, slik at gul går til rød og rød går til gul. Dette er forutsatt at du bruker ISO kontakt i bilen.

Så kan du koble denne måleren din inn på den blå kabelen som går ut av spilleren (ant.rem). Da vil lyset i måleren gå på når spilleren står på.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

den blå kabelen(remote) skal maks trekkes 3-5 milliampere av så ville ikke koblet noe ekstra på den uten rele..
          koble heller måleren så den går på acc inn til spilleren eller noe i dashbordbelysning..
          Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
            Bak på spilleren har du en rød og en gul ledning. Disse to har kabelsko ferdig påsatt. Bytt om på disse to, slik at gul går til rød og rød går til gul. Dette er forutsatt at du bruker ISO kontakt i bilen.

Så kan du koble denne måleren din inn på den blå kabelen som går ut av spilleren (ant.rem). Da vil lyset i måleren gå på når spilleren står på.
            Den røde og den gule ledningen går sammen til en blå ledning som er opplagt bak til forsterker. Dersom jeg kobler denne på strømmen på forsterkeren, har jeg strøm på spilleren hele tiden. Hvor skal jeg da koble til disse to?

Comment

Working...
            X