Announcement

Collapse
No announcement yet.

aktiv deling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aktiv deling

Hei jeg har ett lite spørsmål om aktiv deling

Planene var å kjøre et sett med 3 veis frontsett, aktiv deling og tidskoreksjon, men problemet er at selvfølgelig skal jeg jo ha en sub i tilleg. Så det blir vel 4 veis total.

Spørsmålet er da, de fleste spillere jeg har kommet over har bare 6 kanals utgang, tidskoreksjon og delefilter.

Et det en smart måte å gjøre dette på eller finnes det noen bra spillere med 7 kanaler??
    Ole Martin
    Primera P11 2000 comfort
    Focal Utopia, Pioneer, Audio System, Mosconi, Supra, Tang Band

Eneste jeg vet om per dags dato er ODR spilleren, P9, P99RS ellers så har du jo noen Alpine spilleren + PXA-h701 som skal ha muligheten for 4 veis aktiv deling. Hvis du derimot går for F1 Status spiller+dsp så skulle det være mulig og ha 6 veis deling etter hva jeg har hørt.

Hvis det ikke er for nøpent kan du kjøre ghetto deling som meg. Altså kjøre delefilter mellom mellomtone+mellombass eller diskant-mellomtone.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by tmolberg View Post
      Eneste jeg vet om per dags dato er ODR spilleren, P9, P99RS ellers så har du jo noen Alpine spilleren + PXA-h701 som skal ha muligheten for 4 veis aktiv deling. Hvis du derimot går for F1 Status spiller+dsp så skulle det være mulig og ha 6 veis deling etter hva jeg har hørt.

Hvis det ikke er for nøpent kan du kjøre ghetto deling som meg. Altså kjøre delefilter mellom mellomtone+mellombass eller diskant-mellomtone.
      Var det jeg vurderte å gjøre men ikke akkuratt drømmen Har veldig lyst å prøve å få tidskorigeringa best mulig. Har hatt en pxa-h701 en gang i tiden men de er vel ikke så lett å få tak i for tiden.
      Ole Martin
      Primera P11 2000 comfort

Comment

Hvis du sjekker ut til salgs tråden så mener jeg at Tore Tufte Jønsberg har en til salgs.
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Jeg sjekket ut hva jeg fant men så ut som den var solgt gitt. Så da er vel beste løsninga å begynne sparing til Pioneer P99rs

Hvis noen har en Alpine PXA-H701 til salgs så hadde det vert fint om dere sender meg en pm med pris
          Ole Martin
          Primera P11 2000 comfort

Comment

Originally posted by oledeg View Post
            Jeg sjekket ut hva jeg fant men så ut som den var solgt gitt. Så da er vel beste løsninga å begynne sparing til Pioneer P99rs

Hvis noen har en Alpine PXA-H701 til salgs så hadde det vert fint om dere sender meg en pm med pris
            Du har pm.
            Andreas Henriksen
            Citroën C4 2006
            Pioneer ODR, Mcintosh og B2

Comment

Working...
            X