Announcement

Collapse
No announcement yet.

Genesis five channel defekt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Genesis five channel defekt?

    Hei
    Jeg trener noen tips til hva som kan være feil med forsterkeren min.
    Det er en Genesis five channel som blåser sikringen til sub kanalen med en gang forsterkeren blir skrudd på, og forsterkeren skrur seg av etter dette. Jeg har forsøkt å skru forsterkeren på med kun strøm og remote tilkoblet, og sikringen ryker fremdeles.

    Jeg har også skrudd opp forsterkeren, og det er ingen tegn på brente komponenter på den siden som er synlig da. Jeg vurerer å skru løs kretskortet fra kjøleribben for å se på andre siden, men er redd dette er en jobb jeg ikke er kompetent til. Noen som har tips til hva som kan prøves? Og om en tror det er mulig å skru løs kretskortet uten å ødelegge noe...

    Mvh
    Kristoffer
    __________________________________________________ __________
    Kristoffer Kåsin
    Clarion DZX786USB | Hertz HKS 165 | Genesis Five channel | Hertz HX 250D x 2|

  • #2
    viss du skal feilsøke selv.. så anbefaler jeg deg å kjøpe denne

    http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303162
    så slipper du å ødelegge noe mer

    mn ofte så må sånt måles for å finne feilen, trenger ikke å vises for å si det sånn
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #3
      Hvorfor ikke ta dette med forhandleren som har solgt denne forsterkeren? Skjønner ikke hvorfor folk ikke tenker det med en gang? Whiner du om kjøleskapet som konka etter 11 måneder på et forum? Nei tenkte meg det, du drar til Elkjøp og hører med de ja...
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment

      Working...
      X