Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koble til sub forsterker på bmw320 orignal anlegg.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koble til sub forsterker på bmw320 orignal anlegg.

Hei.

Har en bmw 320d 07 mod, denne er utstyrt med navigasjon proffessional som er utstyrt med Hifi-System Professional LOGIC 7 anegget. Jeg ønsker å koble til en monoblokk til anlegget, uten å måtte bytte ut cd spilleren.

Vet det finnes Høy til lanvnivå adapter som man kan koble til høytaller utgangane. .men dette krever jo at man må strekke opp kabler fra høytallerene å styre. .

Mener jeg har vært borti tidligere for andre biler som Audi at det finnes en kabel som kan kobles mellom kontaktene på orignal forsterkeren for å få ut lydsignalene til høytallerene. .dette hadde jo vært en del enklere for å slippe å strekke kaber gjennom bilen å demontere dørtrekk osv. .

noen som vet noe om dette ??

Mener det er optisk signal i bilen din. Og da har ikke jeg vert borti noen adapter tilgjengelig her hjemme.

Du kan bruke høy- til lavnivå adapter uten noe problem. Så lenge du skal bruke den til en basskasse så vil den kun gjenngi frekvenser som er langt under det du evt får av støy fra en slik adapter.

Har solgt masse Connection SLI, og ikke fått annet enn positive tilbakemeldinger så langt.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Ja tror det er optisk signal som er i bilen. .

da blir jeg nødt til å anskaffe meg et slit hi-low adapter.

vet du om man må strekke kabler frem til høytallerne for å koble til en slik enhet?
      eller er høytallerledningene å finne ut av spilleren i dashborde, eller evt om forsterkeren er plassert bak i bilen ??

Comment

er vel lettere og ta fra høyttalerene i hattehylla? blir ikke lange strekket da
        If electricity comes from electrons, does morality come from morons?

Comment

henter bilen ført på tirsdag, så får se da hvordan jeg må jøre det. men er stasjonsvogn, så det sitter nokk ikje noen høytallere i hattehylla dr

Comment

Working...
          X