holder på med denne faens sciroccoen enda å fjaser med det der high low greiene å det blir ikje bedre uansett ka eg prøve
det vrenger seg å skaper seg i siste forsøk fant eg denne her som sku være underverket for tyske bilenr med intrigret forsterker som har aktiv deling,virket det NEI
* Adapter for tilkobling av forsterkere til en Radio/CD uten linjeutganger
* 3 stk stereo linjeutganger med egen nivåjustering for hver kanal
* Opptil 60W inngangsignal
* Leverer opptil 9,5 Volt på utgangene
* Justerbart utgangsnivå +/- 12dB
* Frekvensrespons 10 Hz - 22 kHz
* Total harmonisk forvrenging 0,01%
* Inngangsimpedans 180 Ohm
* Strømtrekk 200 mA
* sikring 1A
* Remote utgang, max 1A
* slår seg automatisk på og av via høyttalersignal
* Kan også brukes med orginalmontert forsterker med aktiv deling. Bass, mellomtone og diskantsignalene blir omgjort til et fulltone stereo utgangsignal.
* forgyllte tilkoblinger
* Meget høy kvalitet
* Utviklet og produsert i Tyskland
* Testet av "auto hifi" 4/2008 : svært anbefalt
* Mål: 162 mm x 150 mm x 42 mm
da jeg har prøvd alt fra
PAC
stinger
RF 3sixty
ingen av disse fungere via høytalerene orginalt i bilen mot fks et komonent sett å en 4 kanaler, signalet forvrenger seg ,men subben er der (høre ivertfall ingen tegn te vrenging ) (monoblokk)
det siste var at denne helixen virker på subben te et vist volum,såå begyner elementet å hive å vrenge å lage løgne lyder , det har ikkje noen av di andre konverterene gjort på suben
jeg har da ikje prøvd denne helixen mot en 4 kanaler å vanligt komp sett bare ei monoblokk å en 8" å en 12" å en 15" (test)
var ein her inne som sende meg noen papirer på vag sitt koblingsett fra spiller te orginalmontert forsterker å sa eg måtte inn mellom disse
det har eg iikje ville ha prøvd enda men men
det jeg vil ha er en stk 4 kanaler å en eller flere monoblokker i dette settet mitt
noen forslag er mektigt lei hele greia her
jeg vet jeg kan kjøpe kopispiller te bilen (kinavare) med alle utgangene men den koster jo 6000kr
det vrenger seg å skaper seg i siste forsøk fant eg denne her som sku være underverket for tyske bilenr med intrigret forsterker som har aktiv deling,virket det NEI
* Adapter for tilkobling av forsterkere til en Radio/CD uten linjeutganger
* 3 stk stereo linjeutganger med egen nivåjustering for hver kanal
* Opptil 60W inngangsignal
* Leverer opptil 9,5 Volt på utgangene
* Justerbart utgangsnivå +/- 12dB
* Frekvensrespons 10 Hz - 22 kHz
* Total harmonisk forvrenging 0,01%
* Inngangsimpedans 180 Ohm
* Strømtrekk 200 mA
* sikring 1A
* Remote utgang, max 1A
* slår seg automatisk på og av via høyttalersignal
* Kan også brukes med orginalmontert forsterker med aktiv deling. Bass, mellomtone og diskantsignalene blir omgjort til et fulltone stereo utgangsignal.
* forgyllte tilkoblinger
* Meget høy kvalitet
* Utviklet og produsert i Tyskland
* Testet av "auto hifi" 4/2008 : svært anbefalt
* Mål: 162 mm x 150 mm x 42 mm
da jeg har prøvd alt fra
PAC
stinger
RF 3sixty
ingen av disse fungere via høytalerene orginalt i bilen mot fks et komonent sett å en 4 kanaler, signalet forvrenger seg ,men subben er der (høre ivertfall ingen tegn te vrenging ) (monoblokk)
det siste var at denne helixen virker på subben te et vist volum,såå begyner elementet å hive å vrenge å lage løgne lyder , det har ikkje noen av di andre konverterene gjort på suben
jeg har da ikje prøvd denne helixen mot en 4 kanaler å vanligt komp sett bare ei monoblokk å en 8" å en 12" å en 15" (test)
var ein her inne som sende meg noen papirer på vag sitt koblingsett fra spiller te orginalmontert forsterker å sa eg måtte inn mellom disse
det har eg iikje ville ha prøvd enda men men
det jeg vil ha er en stk 4 kanaler å en eller flere monoblokker i dette settet mitt
noen forslag er mektigt lei hele greia her
jeg vet jeg kan kjøpe kopispiller te bilen (kinavare) med alle utgangene men den koster jo 6000kr
Comment