Men har fått et problem med dynamostøy og smelling i høytalerene når jeg skrur av og på spilleren. Har sjekket jordingene og lagt opp ny, men problemet er der fortsatt.. Tror det har noe med Bose anlegget og subben bak. Har hørt at man må montere et filter som sitter på lavnivå utgangen, men vet ikke hvordan det funker?
Vet ikke helt hva det er, men på adapteren så er det en svart boks, med en svart ledning ut av.. denne koblet jeg sammen med jordingen til spilleren. er det korrekt?
Men har fått et problem med dynamostøy og smelling i høytalerene når jeg skrur av og på spilleren. Har sjekket jordingene og lagt opp ny, men problemet er der fortsatt.. Tror det har noe med Bose anlegget og subben bak. Har hørt at man må montere et filter som sitter på lavnivå utgangen, men vet ikke hvordan det funker?
Noen som kan hjelpe meg?
Nja. Av og påslagsstøy er vanlig, desverre, og ettersom at det ikke er lavnivåadaptere i bruk, hjelper ingen ground loop isolator. Hvis du vil teste med en annen spiller, så vet du hvor vi befinner oss.
Fant ut at dynamostøyen kom fra høytaleren på høyre side bak, så jeg la ny ledning til høytalerne bak og rett inn på spilleren. Da forsvant all ulyd.
Eneste jeg lurer på er hvordan en aktiv høytaler ser ut? for høytalerne i bakdøren min så helt normale ut, med to ledninger inn og så seriekoblet med diskanten.
Comment