Her er bildet av forsterkeren som driver sub.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Får ikke i gang sub
Collapse
X
-
Det er greit å legge ved _litt_ mer informasjon om problemet, denne tråden sier ikke oss andre noen verdens ting.
Fortell først og fremst hva problemet er, hva slags sub du har, hvordan du har koblet det og hva du har prøvd på iht. feilsøking.2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
er vell en ting som mangler der? rca kabelen?
så må du vell skru den over BHP?// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Trøbbel
Beklager for lite info men, jeg satt på irc å prate med dem igår. Så dette var egentlig kun for å vise dem forsterkeren. Signal kabelen har jeg tatt ut for å ta bilde.
Tingen er at når jeg fyra opp anlegget i går så virket ikke subbene. Kun frontsettet som virket. Så tok jeg ut ene sub elementet å testet kun ett element. Da vibrerte det såvidt. Frontsettet kunne spille høyt men suben var veldig svak. Forsterkeren har power og remote er koblet til. Så jeg ser ikke helt problemet? Må jeg justere noe?
Comment
-
Originally posted by Frekken View PostBeklager for lite info men, jeg satt på irc å prate med dem igår. Så dette var egentlig kun for å vise dem forsterkeren. Signal kabelen har jeg tatt ut for å ta bilde.
Tingen er at når jeg fyra opp anlegget i går så virket ikke subbene. Kun frontsettet som virket. Så tok jeg ut ene sub elementet å testet kun ett element. Da vibrerte det såvidt. Frontsettet kunne spille høyt men suben var veldig svak. Forsterkeren har power og remote er koblet til. Så jeg ser ikke helt problemet? Må jeg justere noe?alpine-kenwood-helix-magnat-jbl-mtx-usamps-macrom-cadence-rf-pioneer-gas
99 honda accord - 97 honda civic tic - renault kangoo 05
kim ole græsdal
Comment
-
Gain skrus opp motsatt retning enn de fleste forsterkere jeg har vært borti
Skru lyd på spiller helt ned.
Skyv bryter til BPH
Sett high-pass helt til venstre (mot klokka)
Low-pass helt til høyre (med klokka)
Gain helt til venstre (mot klokka)
Se om det kommer lyd når du skrur opp på spiller da..
OBS dette blir selvsagt ikke en ferdig innstilling, kun for å se om det blir lyd.
Comment
Comment