Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med diverse støy!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med diverse støy!

    Heisann =)

    Begynner og bli lei av støy nå.

    1)
    Knitring i fronthøytalerene. Det knitrer i fronthøytalerene, alltid. Volumet spiller ingen rolle. Ganske irriterende.

    2)
    Susing fra høytalerene. Dette er vel radioen? eller..?

    3)
    Bassen går bananas. Subben slår uansett, dette problemet skjønner jeg ikke. Når volumet er på minimum, slår den likevel. Den slår 1 gang i sekundet ca, ikke i noe logisk takt.

    Kan vel si litt om hva jeg har:
    Kjøpte en spiller med skjerm fra danmark, husker ikke merket, men er ikke noe kjent. Er ikke noe særlig dyr, eller billig.
    2 stk a/d/s R10S 10" subwoofer
    a/d/s ATG 3000.2 forsterker
    Også en forsterker til høytalerene i bilen, og byttet ut de såklart.

    Det er brukt 50mm kabel fra batteri, og jord. Jorda er lagt fra sikkerhetsbeltebolten.

    Jeg prøvde og trekke en ledning fra spillerens chassis og bak for og utjevne eventuelt jordingspotensialfeil. jeg la da spilleren over "minus inngangen" på monoblokka, det hjalp ingenting hvertfall.

    Noen som har lyst og hjelpe en stakkar i nød?

  • #2
    Tipper spilleren din er mongo, prøv med en annen.
    Bmw e34 520:
    Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

    Comment


    • #3
      Ville først forsøkt spiller men kan også være signalkabler som tuller, ihvertfall med høyttaler problemet du beskriver.. det er "en del" på forumet fra kr.sand så det bør ikke være noe problem med hjelp ihvertfall

      Comment


      • #4
        Spilleren kan tulle, men kan også være dårlig jording til spilleren eller signalkablene..

        Comment


        • #5
          jordingsfeil eventuelt i spiller eller til spiller.
          Prøv ny spiller er det samme problemet så fiks jordinga til spiller'n.
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

          Comment


          • #6
            Prøv med annen strøm til spiller, gjerne rett fra batteri. Hadde lignende symptomer her og det var feil i en lysbryter som spilleren var koblet via.
            Dex-p99r, velocity vr450/2100, boston 6.43, 6.4, 8.4

            Comment

            Working...
            X