Hei.
Her er litt om problemet som oppstår når jeg monterer de nye polskoene og 50 ledningene.
Har de siste dagene montert et musikkanlegg
Anlegget består av:
2x12 250x2 W rms subbere
mono forsterker med max effekt: 1900W
en annen 4 kanals forsterker til diverse høyttalere
1F kondensator
Problemet oppstod igår da jeg:
Byttet ut + og - kabel fra batteriet til 50 "kvadrats(?)" ledninger til motorblokk og dynamo.
Byttet ut batteri polesko på + og -
Koblet opp anlegget til batteriet.(satte ikke i tenninga)
Batterilampa lyser, har fått hjelp til å starte med startkabler uten lykke.
Derfor ladet jeg opp batteriet over natten(laderen lyser grønt) og batteriet skal være 100% ladet.
Batterilampa lyser enda, og ikke noe av elektronik funker.(utenom batterilampa som lyser)
Motoren går rundt når jeg vrir nøkkelen, men den vil ikke starte.
Har sjekket sikringer.
Frontlysene virker ikke, taklampe virker ikke..
Ikke noe tegn til at jeg skrur på tenninga når jeg gjør det. BARE batterilampa som lyser.
Noen tips? Desperat
Bor på fornebu om noen i nærheten har peiling og tid... ^^
(Oppdaget problemet da jeg skulle lade kondensatoren... Da det ikke skjedde noe da jeg vrei på tenninga)
Da var problemet fikset!
Men lykke bringer ulykke.
Løsning: Bytte ut til orginale polsko,ledninger.
Problem: Kan ikke bruke anlegget med orginale polsko/ledninger.
Fordypning av løsning: Løste ut de nye polskoene fra batteri, løste ut ledning fra dynamo og motorblokk.
Satte på igjen de orginale delene(polsko og ledninger)
Hvorfor blir bilen fucked med større ledninger/nye polsko?
Her er litt om problemet som oppstår når jeg monterer de nye polskoene og 50 ledningene.
Har de siste dagene montert et musikkanlegg
Anlegget består av:
2x12 250x2 W rms subbere
mono forsterker med max effekt: 1900W
en annen 4 kanals forsterker til diverse høyttalere
1F kondensator
Problemet oppstod igår da jeg:
Byttet ut + og - kabel fra batteriet til 50 "kvadrats(?)" ledninger til motorblokk og dynamo.
Byttet ut batteri polesko på + og -
Koblet opp anlegget til batteriet.(satte ikke i tenninga)
Batterilampa lyser, har fått hjelp til å starte med startkabler uten lykke.
Derfor ladet jeg opp batteriet over natten(laderen lyser grønt) og batteriet skal være 100% ladet.
Batterilampa lyser enda, og ikke noe av elektronik funker.(utenom batterilampa som lyser)
Motoren går rundt når jeg vrir nøkkelen, men den vil ikke starte.
Har sjekket sikringer.
Frontlysene virker ikke, taklampe virker ikke..
Ikke noe tegn til at jeg skrur på tenninga når jeg gjør det. BARE batterilampa som lyser.
Noen tips? Desperat
Bor på fornebu om noen i nærheten har peiling og tid... ^^
(Oppdaget problemet da jeg skulle lade kondensatoren... Da det ikke skjedde noe da jeg vrei på tenninga)
Da var problemet fikset!
Men lykke bringer ulykke.
Løsning: Bytte ut til orginale polsko,ledninger.
Problem: Kan ikke bruke anlegget med orginale polsko/ledninger.
Fordypning av løsning: Løste ut de nye polskoene fra batteri, løste ut ledning fra dynamo og motorblokk.
Satte på igjen de orginale delene(polsko og ledninger)
Hvorfor blir bilen fucked med større ledninger/nye polsko?
Comment