Announcement

Collapse
No announcement yet.

dynabel 15"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dynabel 15"

har et par spørsmål angående disse 9815 elementene,har handlet disse opp igjenom tidene å har ødlagt samtlige via musikkbruk rett å slett ,kikket på dem her en dagen da disse bare ligger her,
    har 4 stk
    3 av dem er noen år gamle å 1 nytt er knapt brukt pgav dette som skjer med dem etter bruk,jeg skjærte et element som ikje virket i det hele tatt kontra 2 som virker kunn på ene spolen
    kafor er disse spolene skeive å KLARRT å bli bånnet i magneten
    ser en vesentlig feil med 3 av dem spolen er limt for langt nedpå spinderen kontra dette nye jeg har
    jeg mener dette er en kraftig fabrikasjonsfeil

her er dette som er helt Å går ann å spille siklkeligt med
    fusion/audi system xIon/digitals design

Litt flere bilder her..

Her er et element (ødelagt) som ser ut til og være feilprodusert

Her er det NYE elementet som fungerer skikkelig, ser også at dette er bygd på en litt annen måte enn det andre oppforbi her.

Og her er en demontert, bunnet spole.
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

løye har hatt 4 lib 15" også å disse er blitt tynte mere en disse å er helt fine i fisken i dag kontra disse fra dynabell å der står spoler slikt som den ene dynabell elementet

Comment

ja har også den 9815 subben og er drit redd for at den skal gå til helvete pga dynabel selger jo ikke recones. Det her burde vi klage på, sånn går det når subelementet blir produsert i jallaland ..

jeg har heldigvis den som ikke er limt helt nedpå
        Last edited by m4sta; 07-09-2011, 00:37.

Comment

ja makan te rapa serie ,har jo vert borti BOSS som tåler mere får høre med disse pelikanane på dynabel ka som kan gjøres

Comment

Ja de der tåler ikke at du tar borti dem en gang lui
            Vw Passerask Lowline 1,9TDI-R Variant 2003 mod "Mean Green Sound Machine"
            Digital Designs // Alpine // Soundstream // Audio-System // Pioneer //

Comment

har jo merka det stig hehe

Comment

Personelig syns jeg ikke dynabel er et bra merke, uten erfaringer.. bare noe som sier meg det Oo.

Ikke hat meg for det:P

Comment

dynabel er et bra merke! alle merker har sine oppstartsproblemer mn kvaliteten er bra etter de jeg har prøvd ut av forsterkere
                  ikke prøvd subbene, mn som oftest bruker feil når ting sjer. ( påstår ikke at det er de som har skjedd i dette tilfelle)

mn som sagt det leverer på bra for den prisen
                  smak å behag
                  // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                  //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                  Mvh
                  Rune Kvaal

Comment

Working...
                  X