Hei, satt opp igjen anlegget igjen etter å ha modifisert bilen.
Koblinger:
PLUSS: Batteri - splittboks-kodis/forsterker - kondis - monoblokk
JORD: Har ikke finni et bra jordings spott enda, men har prøvd steder som hjulbrønnsbolt, beltefeste bolt osv.
Har prøvd å skrape av lakk med kniv å skru jordinga der, uten lykke.
Problemet:
Kodis lyser ikke.
Forsterker lyser, men gir ikke lyd. (Ikke til høyttalere, og tror ikke vifta går heller)
Lurer egentlig på om dette er pga. dårlig jording? Finner nok ut av det imårra, men er utålmodig (Og om det ikke er problemet, kan jeg kanskje få andre svar her?)
Virker som om anlegget får LITT strøm, men ikke nok.
Når jeg kobler til jord feks, lyser ting i 2 sekunder, også blir det borte. Akkurat som et dårlig batteri på lommelykt.
Men reagerer på at kondis ikke lyser i det heletatt, er den død?:S Den er jo ganske ny, og brukt max 5 timer.
(Ingen sjokkladninger)
På forhånd takk!
EDIT: RCA, remote, høyttaler ledninger er tilkoblet. Noe jeg har glemt?:S
Ellers: Bil starter og går som normalt, lysene lyser fint osv osv.. Så er ikke noe galt med batteri eller strøm, det er bare til anlegget det ikke funker
Koblinger:
PLUSS: Batteri - splittboks-kodis/forsterker - kondis - monoblokk
JORD: Har ikke finni et bra jordings spott enda, men har prøvd steder som hjulbrønnsbolt, beltefeste bolt osv.
Har prøvd å skrape av lakk med kniv å skru jordinga der, uten lykke.
Problemet:
Kodis lyser ikke.
Forsterker lyser, men gir ikke lyd. (Ikke til høyttalere, og tror ikke vifta går heller)
Lurer egentlig på om dette er pga. dårlig jording? Finner nok ut av det imårra, men er utålmodig (Og om det ikke er problemet, kan jeg kanskje få andre svar her?)
Virker som om anlegget får LITT strøm, men ikke nok.
Når jeg kobler til jord feks, lyser ting i 2 sekunder, også blir det borte. Akkurat som et dårlig batteri på lommelykt.
Men reagerer på at kondis ikke lyser i det heletatt, er den død?:S Den er jo ganske ny, og brukt max 5 timer.
(Ingen sjokkladninger)
På forhånd takk!
EDIT: RCA, remote, høyttaler ledninger er tilkoblet. Noe jeg har glemt?:S
Ellers: Bil starter og går som normalt, lysene lyser fint osv osv.. Så er ikke noe galt med batteri eller strøm, det er bare til anlegget det ikke funker
Comment