Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reparasjoner av old school stuff.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reparasjoner av old school stuff.

    Hei.

    Jeg er ikke ny her på forumet, men har ikke vært aktiv her på et par år, så jeg måtte ordne meg ny profil.

    Har vært på sidelinjen i forhold til bilstereo noen år, men nå har lysten på å bygge anlegg kommet tilbake.

    Har blant annet en -75 Plymouth Gran Fury politibil som jeg på sikt har tenkt å få litt trøkk i.

    Har begynt å børste støvet av mitt lager med "old school" komponenter, men det var dessverre så som så med funksjonaliteten på flere av disse.

    Har blant annet en orion hcca 250 som har indre problemer, og et par gode gamle MTX og Phoenix Gold som ikke er slik de skal være. En svær Power Acoustic fra 1996 har mistet et par kanaler, og en litt nyere Pioneer monoblokk som lukter svidd. Nå er det ikke jeg som har tatt knekken på alle disse, dette er dill og dall som jeg har fått gratis eller veldig billig opp gjennom årene. Har heldigvis noen som har overlevd også,

    Jeg kunne tenkt meg å fikse opp noen av disse, da jeg er svak for disse 90-talls produktene generelt. Det er sikkert veldig mye fint å få kjøpt nytt, men jeg vet hva flere av disse gamlingene er gode for, og så har jeg lyst på et old school anlegg igjen, rett og slett. Har gode minner fra slutten av 90-tallet, flere av kameratene mine hadde noen sinnsyke anlegg, som jeg tror hadde stått seg bra den dag i dag. En flesket til å kjøpte to Lanzar Pro 15", som i 1995 eller 96 kostet 5000 kr pr stk, og det var mye penger. Koblet opp mot en Lanzar optidrive 200 ble det liv i bagasjerommet, for å si det sånn.

    Men, dette ble avsporing. Det jeg lurte på er om det er noen som driver med reaparasjoner på privaten. Det er jo ikke aktuelt å sende de inn til et verksted, da kjøper jeg heller "nye" på ebay.

    Har sendt PM til Matador, men har ikke fått svar. Er det noen andre som vil ta en titt på disse klenodiene mine, eller kjenner noen som vil, så er det bare å si i fra.

  • #2
    Du har fått en pm

    Comment

    Working...
    X