Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problem med forsterker?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem med forsterker?

    Jeg har ett problem med anlegget i bilen. Bassen/forsterkeren virker bare når jeg bruker tuner(radio), ellers slår den ikke inn. Har testet og koble fra strømmen og sånn på spilleren, og da har den virket noen ganger igjen.. men etter en stund så er det bare tuner hvor basskassen slår inn. Noen som vet hva dette kan komme av? Kan det være noe med spilleren kanskje.?

  • #2
    Er de både antenne remote og vanlig remote på spilleren din? Har vært borti noen spillere som har begge deler og da skrur antenne remote seg av når du skifter til cd.

    Comment


    • #3
      Det Nils mener med "antenne remote", er den utgangen som får motoren til å heise opp antenna (om du har meanisk antenne), eller gir strøm til antenneforsterkeren (om du har antenna støpt inn i et av vinduene).

      Hvis du forteller oss hvilken spiller du har, kan det hende noen som har kjennskap til spilleren vil kunne bekrefte hvorvidt dette er tilfelle eller ei.

      Hvis spilleren har en egen Remote-utgang til å skru på forsterkere, vil jeg uansett heller brukt denne framfor den som er til antenna.
      Anlegg: Alpine iXA-W407BT, fabrikkmonterte høyttalere, iPhone 4, PXA-H100 Imprint-prosessor, KCE-635UB og en liten USB-harddisk.
      Bil: 2008 Ford Mon Dieu sedan 2.0 TDCi

      Comment


      • #4
        Originally posted by costeau View Post
        Det Nils mener med "antenne remote", er den utgangen som får motoren til å heise opp antenna (om du har meanisk antenne), eller gir strøm til antenneforsterkeren (om du har antenna støpt inn i et av vinduene).

        Hvis du forteller oss hvilken spiller du har, kan det hende noen som har kjennskap til spilleren vil kunne bekrefte hvorvidt dette er tilfelle eller ei.

        Hvis spilleren har en egen Remote-utgang til å skru på forsterkere, vil jeg uansett heller brukt denne framfor den som er til antenna.
        Takk for litt bedre utfylling av svaret mitt

        Comment

        Working...
        X