Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problem ved avspilling av musikk fra kenwood ekstern harddisk....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problem ved avspilling av musikk fra kenwood ekstern harddisk....

Kjøpte meg her om dagen en Kewood HT-18A ekstern usb harddisk på 30GB for og ha litt musikk i bilen, istedet for og bruke telefonen, men etter og ha fylt denne med musikk så vil den ikke spille av låter mer enn mellom halvannet minutt og 2 min og 50 sek, så går den tilbake til den første sangen som ble spilt, og får ikke opp albumvis hva som er på den, bare enkeltsanger....det vises ei heller alt som er på den....har en alpine iva-w505r spiller, bare lurte på om det er flere som sliter med dette eller det bare er en innstillingssak??
    Remi Lilleng

Er den fat32 formatert?
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

nupp, trodde det ikke var nødvendig, trodde det var plug n play........så dette hjelper???
      Remi Lilleng

Comment

Sjekk også hvilke filtyper spilleren din støtter.. Den tar ikke flac og wav iallefall.
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

har bare lagt inn mp3 er ettersom jeg har hatt disse problemene før men avpilling på div medieplayerer...
          Remi Lilleng

Comment

Originally posted by GENEXXA View Post
            Er den fat32 formatert?
            da er den fat32 formattert, så får vi se om det funker....
            Remi Lilleng

Comment

Bør være i orden da.
              For jeg hadde problem på de spillerne jeg prøvde med NTFS formaterte HDD'er. Sony'en ville ikke en gang finne den.
              Alpine jeg hadde var det 4 av 300 sanger som kom opp. Formaterte til FAT32 og det fungerte knirkefritt.

Den HDD'en du har er vell den som selges med Kenwood spillere? Tipper de har bedre støtte til NTFS.

Comment

Det funka som FA1 og fat32 formattere takker for hjelp
                Remi Lilleng

Comment

Njaaaaa.....gikk ikke helt knirkefritt dettan, han finner sangene og spiller dem av til lyden kutter og jeg får beskjed om: NO USB DEVICE........ GRRRRRRRRRRR.......
                  Remi Lilleng

Comment

om det er en vanlig type snurre disk vi snakker om så kan det være denne trekker for mye strøm til at spilleren takler det, hadde vært bedre med en usb minne penn på 30 gb
                    VW Golf 4
                    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                    Simen Sormbråten

Comment

Det er denne typen hd, bare min er i metall farge og har blått lys istedet for rødt : http://www.bestbilstereo.no/index.ph...case=4&id=2953
                      Står at det er 1,8 toms hd, og i ettertid skulle jeg kansje ha kjøpt ei like stor minnepenn, men tenkte ettersom dette var kenwood som lager bilstereo, og det var et godt tilbud, har slutta og bruke den ettersom jeg gidder FA1 ikke og bare høre 40 sekunder av vær sang
                      Remi Lilleng

Comment

Kan ikke være at den sliter med å lese av alt? Tross alt 30Gb vi snakker om... Vet at noen Pioneer-spillere som er oppgitt til å lese av inntill 64Gb, men i realiteten slet den med 16Gb.. Ville gått for 8Gb eller mindre, så tror jeg saken er biff..
                        VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
                        DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
                        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

Comment

Originally posted by kalosturbo View Post
                          Kan ikke være at den sliter med å lese av alt? Tross alt 30Gb vi snakker om... Vet at noen Pioneer-spillere som er oppgitt til å lese av inntill 64Gb, men i realiteten slet den med 16Gb.. Ville gått for 8Gb eller mindre, så tror jeg saken er biff..
                          Har en snikende følelse om det jeg og, skal prøve og redusere til ca 7,5gb og se, blir den stabil da, så tror jeg plutselig har en kenwood hd til salgs
                          Remi Lilleng

Comment

aaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhh......nå er det like før denne harddisken havner ut sideruta i fart, nå har jeg prøvd med full hd/16gb/8gb og 4 gb, med samme forbanna resultat, spiller av litt så blir det stille, går tilbake til utgangspunktet, begynner og spille igjen mens det står banking under på displayet, kutter igjen og får beskjed, no usb device........
                            Remi Lilleng

Comment

Hmm, prøvd og resette spillern?

Comment

Working...
                              X