Announcement

Collapse
No announcement yet.

klemming av Kabelsko

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Den dingsen til Biltema ser rimelig solid ut, forutsatt at sveisesømmen ikke ryker under bruk.
    Betonggulv høres ut som et brukbart underlag, kan jeg tenke meg.

Selv regner jeg med å lodde med den blåselampa jeg har stående i kjøkkenskapet. (Bruker den vanligvis til å karamelisere sukkerlaget på crème brûlée, rette opp ujevnheter i svorstekingen på juleribba, og sånne ting.)
    Anlegg: Alpine iXA-W407BT, fabrikkmonterte høyttalere, iPhone 4, PXA-H100 Imprint-prosessor, KCE-635UB og en liten USB-harddisk.
    Bil: 2008 Ford Mon Dieu sedan 2.0 TDCi

Comment

Jeg bruker en stor hovtang fungerer knall det
      Jeg har 930/1000 sølv slaglodd som jeg bruker på smykker på jobben kansje det hadde vært bedre og lodda med det? (sølv leder strøm godt hvis jeg ikke husker feil?)
      Last edited by magnar; 02-11-2011, 18:48.
      Alpine DLS Audison Focal Odyssey McIntosh

Comment

Hva med en sånn da http://www.biltema.no/no/Verktoy/Han...-for-kabelsko/ ? Syns den funker greit jeg...

Comment

Den lille greia fra biltema er genial! Legge alt på plass så denge løs med stor slegge og det sitter! Tror man kan slepe bil etter kabelskoene, noe du IKKE kan om du bruker skrutvinge
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Bruker skrustikke jeg også..
            Sture Vedal

Comment

da ble det kabelskopressa fra biltema på meg, nå er det bare å få bilen opp på bukk, eller lånt meg ei smøregrav så jeg får montert den, prøvde i kveld og jekke opp bilen å sette den på bukker, men det ble for mye knot, så da er det å tråle nærmiljøet for og finne noe å få lånt......vill ha verksted med løftebukk for fa1.....
              Remi Lilleng

Comment

Working...
              X