Announcement

Collapse
No announcement yet.

rf t40001bd er død. hjelp!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rf t40001bd er død. hjelp!

hei eg har en rockford fosgate t40001bd monoblock. det som har sjedd er att eg har 2 batterier og sikringen i mylla dem gikk so eg spelte til bateriet bak gik tomt av strøm. so nor eg fikset det da kom det veldig lav lyd ut av subbene so pluslig smalt det av forsterkeren innom utgangene var en kortslutning der. noen som vet va de kan vere og eventuelt hva det vil koste? :/

takker for svar

Synes dette innlegget var meget tung lest, men mulig jeg er ræva på dialekter...
    Uansett... Send den inn på service eller ring importør for ca pris på rep. Mener og å hørt at bare det og åpne den koster ca 1000 kr pluss moms, mtp påbegynt time. Så kommer resterende tid og deler oppå der. Så.... er det verdt det kontra kjøpe ny/brukt? Samt du også får en nyere teknologi på elektronikken som kan være mere vinn vinn med tanke på effekt kontra forbruk?
    Nå er jeg heller ikke no elektro geni på noen måte, men etter å vært på forumer her og der å lest hos andre med lignende problem så han du tømt kondensator-bankene siden du har kjørt de tomme for strøm og knekkt dem. Har du hatt kortsluttning på høytallerkabler så har du vel knekkt utgangs trinnet.
    Last edited by Morten Pettersen; 08-11-2011, 20:13.

Comment

Working...
    X