Hei , nå har jeg kjøpt meg stereoanlegg som består av :
En Pioneer SPL CHAMPION EDITION
Et Stinger Batteri
En Stinger 10F hybrid kondesator
Et Stinger rele som skal hindre at hovudbatteriet skal tappes for strøm itilfelle stinger batteriet går tomt.
Stinger sikringsholder
Forsterkeren jeg skal bruke er et stort beist som klarer 9000 rms i en ohm, privatbygd
Har nå i bilen en blaupunkt forsterker som driver 4 Sony xplod, vet ikke hvor store dem er.
Bruker en LG spiller, men den skal byttes ut til fordel for en Clarion spiller med 7" toms skjerm
Så komme spørsmålet om hvordan alt skal koblest.
På forsterkeren er det to blokker som altså to jord, to pluss.
På Kondensatoren er det to jord og to pluss.
I tilleg skal jeg jo koble rele og batteri
Er det noen snille sjeler her på forumet som kunne gitt meg en god forklaring eller et enkelt koblingskjema som
kunne gitt meg en pekepinne.
kan gjerne legge ut bilder viss det er ønsket for å forstå hva jeg mener lettere.
- Oinst
En Pioneer SPL CHAMPION EDITION
Et Stinger Batteri
En Stinger 10F hybrid kondesator
Et Stinger rele som skal hindre at hovudbatteriet skal tappes for strøm itilfelle stinger batteriet går tomt.
Stinger sikringsholder
Forsterkeren jeg skal bruke er et stort beist som klarer 9000 rms i en ohm, privatbygd
Har nå i bilen en blaupunkt forsterker som driver 4 Sony xplod, vet ikke hvor store dem er.
Bruker en LG spiller, men den skal byttes ut til fordel for en Clarion spiller med 7" toms skjerm
Så komme spørsmålet om hvordan alt skal koblest.
På forsterkeren er det to blokker som altså to jord, to pluss.
På Kondensatoren er det to jord og to pluss.
I tilleg skal jeg jo koble rele og batteri
Er det noen snille sjeler her på forumet som kunne gitt meg en god forklaring eller et enkelt koblingskjema som
kunne gitt meg en pekepinne.
kan gjerne legge ut bilder viss det er ønsket for å forstå hva jeg mener lettere.
- Oinst
Comment