Announcement

Collapse
No announcement yet.

Komme til hovedmeny på Alpine D511

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Komme til hovedmeny på Alpine D511

Hei,

Jeg sliter veldig med en Alpine D511 jeg installerer for en bekjent.
    Jeg får ikke aktivisert hverken ryggekamera eller bluetooth modul.
    Kommer meg ikke inn i "hoved settingsmenyen" kommer bare til den første hvor man kan justere litt lyd og tilt på skjermen.
    I manualen står det at jeg skal må trykke på "fastnøkkel" også "title bar" for å komme til den andre menyen, men når jeg gjør dette skjer det absolutt nada.
    Kommer bare inn til den vanlige settingsmenyen.

Det er sikkert idiotisk enkelt når jeg har skjønt hvordan jeg skal gjøre det, men per nå er det rimelig frustrerende.

Hadde satt umåtelig pris på om noen kunne forklare meg litt hvordan jeg kommer "dyperene" inn i settingsmenyene på en Alpine D511 1-Din

Prøv å holde inne "fastnøkkel" i noen sekunder. Kjenner ikke D511 spesifikt, men på 9887 må jeg holde enkelte knapper 4-5 sek for å komme inn i undermenyer.
    Mathias.... Soundman is alive
    Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
    Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

Comment

Tusen takk for svar
      Det skal jeg prøve når jeg kommer hjem.
      Er det evt. Noen andre som har erfaring?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Comment

Da har jeg prøvd å holde inne "fastnøkkelen" i noen sekunder, både under settings menyen og under source menyen.
        Skjønner virkelig ikke hva som er galt

Comment

noen spillere må også være avskrudd for at du skal komme inn i noen av menyene... at du holder inne knappen når den er avskrudd.
          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Tusen takk for svar
            Fikk svar fra Joakim hos Dynabel som spurte om jeg hadde jordet brekkabelen, noe jeg selvfølgelig ikke hadde gjort :P
            Nå fungerer alt i skjønneste orden, og bilen er snart ferdig (håper jeg)

Comment

Working...
            X