Har akkurat fått kjøpt meg en basskasse med 3x 12" Hertz subber og en b2 monoblokk. så har jeg kjøpt meg en Audison sr4 til høytalerne i dørene.
Har vært innom på elutsyr og de sa at 25kvadrat strøm var stort nok. så jeg kjøpte et sett med 5,2 meter strømkabel + høyt.kabler og rca-kabler.
1. er strømkabelen stor nok?
2. Hvordan skal jeg koble opp forsterkerne? en ledning bak så en fordelingsblokk bak til begge forsterkerne, en ledning bak og seriekobling av strøm på forsterkere eller en ledning til hver forsterker.
dette skal være i en passat 3B stv. begge forsterkerne skal skrus fast i basskassen.
sub: HERTZ ENERGY ES 300.4 - 12" SUBWOOFER 4 OHM, 350WRMS
forsterker: B2 AUDIO MONO MKIII - MONOFORSTERKER, 1X3000W @ 0,5 OHM
forsterker: AUDISON SR 4 - 4-KANALS FORSTERKER, 4X65W / 2X60W+1X190W @ 4 OHM
Har vært innom på elutsyr og de sa at 25kvadrat strøm var stort nok. så jeg kjøpte et sett med 5,2 meter strømkabel + høyt.kabler og rca-kabler.
1. er strømkabelen stor nok?
2. Hvordan skal jeg koble opp forsterkerne? en ledning bak så en fordelingsblokk bak til begge forsterkerne, en ledning bak og seriekobling av strøm på forsterkere eller en ledning til hver forsterker.
dette skal være i en passat 3B stv. begge forsterkerne skal skrus fast i basskassen.
sub: HERTZ ENERGY ES 300.4 - 12" SUBWOOFER 4 OHM, 350WRMS
forsterker: B2 AUDIO MONO MKIII - MONOFORSTERKER, 1X3000W @ 0,5 OHM
forsterker: AUDISON SR 4 - 4-KANALS FORSTERKER, 4X65W / 2X60W+1X190W @ 4 OHM
Comment