Hei, jeg har en Ground Zero gzrw30 12" på en Audison Srx 1d. Jeg har ikke brukt anlegget på ca 2-3 uker da jordings kabelen har vært fjernet, men når jeg kobla den til igjen i dag på samme pung i karosseriet og spilte musikk på det samme normale volumet som før med de samme sangene så begynte det å lukte brent av subwooferen, Spilte heller ikke over noen spesielt lang periode rundt 10-15min. Kan dårlig jording være dette problemet?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Problem med Subwoofer
Collapse
X
-
Originally posted by epifant View PostVil tro det har med pungen å gjøre jaLast edited by Schwartz; 16-08-2012, 22:24.Joakim Schwartz Skoglund
----------------------------------------------------------------------------------------
When i am sad i stop being sad and be awesome instead true story
Comment
-
Lukter litt som svidd hår kanskje?
For å være litt mer alvorlig; å slipe over jordpunktet en gang ekstra, tørke godt av og sjekke alle tilkoblingene grundig er bare lurt. Om kassa er portet kan det kanskje ha akkumulert seg støv på spolen? Har du mulighet til å teste kassa eller elementet på en annen forsterker?
Comment
-
Originally posted by epifant View PostLukter litt som svidd hår kanskje?
For å være litt mer alvorlig; å slipe over jordpunktet en gang ekstra, tørke godt av og sjekke alle tilkoblingene grundig er bare lurt. Om kassa er portet kan det kanskje ha akkumulert seg støv på spolen? Har du mulighet til å teste kassa eller elementet på en annen forsterker?
Comment
Comment