Announcement

Collapse
No announcement yet.

Strøm og atter strøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Det er rette instillingen. Er jo krem saker du har. Hvorfor kvitte seg med det?
    Hva slags bil kunne du tenkt deg?

    Mvh kim

    Comment


    • #32
      Blir Xc70 V70 eller en xc90. Har ringt på Xc90 og den frister mest. Er det største orginale dolby surround anlegget med sub i bilen. Så kansje lyd nok :-)

      Comment


      • #33
        Originally posted by woodpile View Post
        Blir Xc70 V70 eller en xc90. Har ringt på Xc90 og den frister mest. Er det største orginale dolby surround anlegget med sub i bilen. Så kansje lyd nok :-)
        Skal vist være veldig bra lyd i det dyreste lydanlegget til xc modellene Hvilken mod er dette?
        ?

        Comment


        • #34
          vet xc70 fra 2008 med det beste anlegget er over gjennomsnittet bra
          FI SP4
          LIB
          Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
          DD4LIFE

          Comment


          • #35
            Har Volvo selv (V70) som hadde ganske bra anlegg før jeg kasta det ut.

            Har også hørt anlegget i eldre (2005 mod) XC70 og i en ny 2011/12 modell, og de rocker gata. Bedre enn anleggene du får i VAG-biler (hørt i Q5 og Touareg) til ca. 75 000kr.
            Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

            Comment


            • #36
              Etter krangling med forsikrings selskapet, så ble bilen reparert. Fikk ikke det jeg mente, den var verdt ved kondemnering. (la seg en god del under listepris) Så nå er bilen reparert for den totale summ av 83 000.-

              Har desverre måtte selge 300.2 Mosconi for å få råd til egen andel og frontesettet. Kjører nå 200.2 på sub og det fungerer ovveraskende bra :-) Så over til det med blinking i lys. Det er nå NESTEN borte.

              Etter at jeg fikk bilen tilbake, så fikk jeg mistanke til jordings punktene bak, og der har me juksa litt som Espelid Hovig brukte å si.

              Oppdaget , at joda, jordingen var skrudd fast i stolfestet i gulvet. Problemet var at det ikke var slipt bart til metall. Så var jævli dårlig kontakt. Så demonterte .slipte vekk lakk og nå er det nesten 99% Skal jorde 1 punkt til, så regner jeg med at det er i 100%

              Noen som har ei monoblokk å låne meg til April :-) Kan da eventuelt kjøpe den eller levere den tilbake. Kjører russebuss og får penger 1 April men blakk som ei kjerke rotte frem til da :-(

              Comment


              • #37
                Satan no e æ så inni H... lei. Blinkingen var borte noen dager etter å ha jordet nytt punkt bak.

                Men ka farsken, kor lenge var Adam inni Eva.No e den goe gamle blinkingen tilbake. Riktig nok ikke så ille som tidleigere, men blinke gjør det fan meg. Skal prøve å Jorde en kabel til bak så jeg har 2 53Kv jordingskabler til 2 forskjellige steder i chassi. Og sliper det blangt.
                Begynner å bli litt lei dette dævelskapet. 1000 farrads kondis neste

                Comment


                • #38
                  Originally posted by woodpile View Post
                  Satan no e æ så inni H... lei. Blinkingen var borte noen dager etter å ha jordet nytt punkt bak.

                  Men ka farsken, kor lenge var Adam inni Eva.No e den goe gamle blinkingen tilbake. Riktig nok ikke så ille som tidleigere, men blinke gjør det fan meg. Skal prøve å Jorde en kabel til bak så jeg har 2 53Kv jordingskabler til 2 forskjellige steder i chassi. Og sliper det blangt.
                  Begynner å bli litt lei dette dævelskapet. 1000 farrads kondis neste

                  Ikke lyst å prøve 50mm2 Jording kabel fra batteriet i motoren til bagasjerommet\forsterkerne ?

                  Comment


                  • #39
                    Det er siste utvei, da må jeg ut med tepper og alle stoler ++++ var en helsikes jobb. Men kan prøve å ta det direkte først, så ser jeg om det hjelper. Og hjelper det, så må jeg vel krype til korset og demontere bilen igjen :-(
                    Noen som har en lang 50 kv å låne bort for å prøve, og har lyst å hjelpe til?
                    Takker for all hjelp så langt

                    Comment

                    Working...
                    X