Mornmorn!
Nå holder jeg på å gå fullstendig tullerusk av dynamostøy. Har holdt på i en evighet med å prøve og få has på dynamostøyen. Trenger litt flere tips og erfaringer. Er sånn kjekk high pitch tone som følger gassen/dynamoen.
- Jeg har gjort The Big 3, 0 awg kabel fra batteri til jord og til dynamo med sikring.
- 2 awg til bagasjerommet på høyre siden av bilen til fordeler til forsterkerene.
- Signalkablene, remote og høytalerkablene ligger på venstre side (oppå teppe).
- Jeg har koblet opp ny jording til spilleren, har også koblet til ny strøm på tenningen (AM1).
Mulig jeg har bommet på noe der, føler jeg hører ett smell når jeg skrur på/av.
Det eneste orginale igjen til spilleren der er accessory/dimming-kablene.
- Forsterkerene er skrudd fast i en treplate i hjulbrønnen.
- Det hjelper ikke å koble fra antennen.
- Støyen er når radioen er på også.
- Spilleren målte 0.7 motstand mellom RCA og skjold. Får ikke målt noe på forsterkerene fra skjoldet til rca inngangene, skjer ingenting.
- Har prøvt å ta en kabel på tenning (jord) og dunke borti spilleren med andre enden, men ingen ekstra ulyd.
Nå holder jeg på å gå fullstendig tullerusk av dynamostøy. Har holdt på i en evighet med å prøve og få has på dynamostøyen. Trenger litt flere tips og erfaringer. Er sånn kjekk high pitch tone som følger gassen/dynamoen.
- Jeg har gjort The Big 3, 0 awg kabel fra batteri til jord og til dynamo med sikring.
- 2 awg til bagasjerommet på høyre siden av bilen til fordeler til forsterkerene.
- Signalkablene, remote og høytalerkablene ligger på venstre side (oppå teppe).
- Jeg har koblet opp ny jording til spilleren, har også koblet til ny strøm på tenningen (AM1).
Mulig jeg har bommet på noe der, føler jeg hører ett smell når jeg skrur på/av.
Det eneste orginale igjen til spilleren der er accessory/dimming-kablene.
- Forsterkerene er skrudd fast i en treplate i hjulbrønnen.
- Det hjelper ikke å koble fra antennen.
- Støyen er når radioen er på også.
- Spilleren målte 0.7 motstand mellom RCA og skjold. Får ikke målt noe på forsterkerene fra skjoldet til rca inngangene, skjer ingenting.
- Har prøvt å ta en kabel på tenning (jord) og dunke borti spilleren med andre enden, men ingen ekstra ulyd.
Comment