Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er det noen som tar på seg modifisering av midtkonsoll?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er det noen som tar på seg modifisering av midtkonsoll?

Heisann. Jeg har en Pajero fra 1990 som jeg trenger å få modifisert midtkonsollen på. Det skal skjæres ut noe, plastres igjen og lakkes/males i ca samme farge som den er ellers. Er det noen som kunne være interessert i å ta på seg denne jobben? kjenner meg ikke stødig nok på dette feltet til å ta tak i det selv, så om noen av de store gunnerne er i drift fortsatt som har erfaring med dette, så hadde det vært kjekt.

Mvh Sture
    Sture Vedal

Hei Sture. Har du funnet noen løsning på dette prosjektet?
    Om du ikke stiller krav om en sinnssyk finnish kunne jeg sikkert tatt en titt på det med deg. Garantert andre som er mye flinkere, men da må du sende faenskapen med post kanskje. Har ikke gjort noe akkurat på midtkonsoll før, men det kan da ikke være så veldig tricky!? Er i gang med en god del støyping for tiden så litt mer jobb betyr ikke så mye.
    never enough!

Comment

Lokalt er somregel fint det som er drit er sparkling og pussing. Men igjen har man litt tålmodighet så går det bra. Bassfreek her har jo en del kunnskap om støping. Men kult at en tenker på midt konsollen

Mvh kim

Comment

Fått hjelp til med midtkonsollen? Bare si fra om du er i Finnsnes området så kan jeg se på saken.
        Du får lettere tak i meg via Facebook siden min Huseby Lyd & Design.
        sigpic

Comment

Skal du ha det ordentlig bra så lar du Torbjørn (TheCharger) ta den jobben. Da blir det grisebra, han har antakeligvis drukket polyester i barndommen og kan derfor trylle når det kommer til sånne jobber. Tro meg det være magi involvert!
          never enough!

Comment

Working...
          X