Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byttet spiller, får kun lyd framme. Audi A4 B7

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Byttet spiller, får kun lyd framme. Audi A4 B7

Hei.

I går skiftet jeg ut den orginale 2din spilleren med navi til fordel for Dab, BT osv Pioneer (AVH-X5700DAB) i min 2006 Audi A4 b7.
    Etter mye om og men fikk jeg den på men får kun lyd framme.
    Da er ikke de røde eller hvite aux "Rear left" Front left" disse står ikke i, men det skjer ingenting når de står i heller, blir kun lyd framme via orginale ledningsnettet over på Isoen, lurer på om Isoen ikke har kontakter for ledningene til høytalerne og orginale subben bak, så skulle jo bare ha vært og koble i Aux inngangene?
    Har ikke heelt peiling på dette så vanskelig for meg og sette ord og navn på det jeg forklarer.
    Iallefall, hvordan få liv i høytalerne og orginale subben bake? de står vell på egen forsterker kanskje?
    Ny iso kontakt? Hvilken?

-Chris

Du skriver AUX innganger. Smak litt på det ordet. Inngang betyr INN i spiller, ikke ut en aux-inngang lar deg koble til eksterne enheter inn på spiller og du får da selvfølgelig ikke noe lyd UT der. ISO-kontakten har kontakter til foran og bak ut fra spillerens forsterker. Ikke dermed sagt at de originale høyttalerne i bilen spiller da. Hvordan det er i din bil aner jeg ikke, men kanskje butikken du kjøpte spilleren i vet noe? Eventuelt den lokale Audi-forhandleren?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

Beklager, mente phono.

Comment

Tror du har god sannsynlighet for svar om du spør på et audi-spesifikt forum. Let litt baki så finner du vel ut hvor evt orginal sub og forsterker til denne er montert. Hvilke koblinger var tilkoblet på den orginale spilleren? Hvis du bruker færre utganger nå, det være seg høynivå eller signal (rca) så er nok det forklaringen. Skulle du ikke få til noenting kan du jo svinge bort til S.moen en dag så kan jeg hjelpe med å forske litt.
        never enough!

Comment

Du har halv Bose i bilen din. Dvs, aktive høyttalere i bakdørene. Med mulighet for at det også sitter aktiv bass bak i bilen.

Bruk denne, så får du lyd i alt:
          http://bilstereosenteret.no/products/70-1787

Har du rattfjernkontroll kan du få disse til å fungere, samt alle høyttalerne, med en av disse:
          http://bilstereosenteret.no/products/cts-ad0072 (mini ISO)
          http://bilstereosenteret.no/products/cts-ad0052 (Quad lock)

Forskjellen er pluggen bak på spilleren. ÈN stor firkant, eller tre mindre plugger.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Se der ja! Tusen takk!
            Er bestilt!

Comment

Ser nå at det bare går til A4 opp til 2001, min er jo to modeller nyere, men passer fordet?

Comment

Originally posted by Independence View Post
                Ser nå at det bare går til A4 opp til 2001, min er jo to modeller nyere, men passer fordet?
                Ja, men det er forutsatt at bilen har ISO + Mini-ISO, og ikke Quadlock.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Nei det vet jeg ikke, kan ikke sette navn eller ord på rotet bak spilleren..
                  Alt jeg vet er at jeg fikk tilsendt to stk overganger fra Pioneer når jeg bestilte spilleren som skulle være riktig, men får kun lyd framme på den som passer, og han reagerer ikke på noe av phono tilkoblingene, så..?
                  Håper problemet løser seg med den første overgangen du linket til, da jeg ikke har multifunksjonsratt.
                  Last edited by Independence; 03-02-2015, 11:00.

Comment

Regner med du hadde rns-e spilleren, dvs du har mest sannsynligvis quadlock, Derav forsterker bake høyre bak dekselet. som går på sub/bakdører.

Comment

Working...
                    X