Announcement

Collapse
No announcement yet.

Acc wire\12v switch wire problemer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Acc wire\12v switch wire problemer.

Hei folkens!
    Sliter litt med accessory ledningen, den røde fra spilleren som enten skal slå den av eller på når man har på tenning. Kommer så vidt borti nøkkelen i bilen, så kutter spilleren. Er tenningslåsen som ikke er helt bra. Vil helst ha mulighet til å kunne slå på spilleren selvom tenningen er avslått. Finnes det en bypass løsning på dette?

Pga dette problemet så sliter jeg med å få spilleren til å slå seg på også. Hvis noen vet om en bra løsning, tar jeg gjerne imot tips! Dette er en Alpine CDE-133BT hvis det hjelper noe. Tusen takk for all hjelp.

Hilsen Magnus.
    Ingen basskasse for øyeblikket :\
    Gladen SPL 1800c1 monoblokk
    Gladen M-Line høyttalere
    Gladen M-Line tweeters

Kan du ikke bare montere spilleren på en bryter med relee? Burde ikke være noe større stress det.
    Sture Vedal

Comment

Fikset problemet med å koble accessory og 12v+ sammen. Trenger ikke ha på tenningen for å slå på spilleren lenger.
      Ingen basskasse for øyeblikket :\
      Gladen SPL 1800c1 monoblokk
      Gladen M-Line høyttalere
      Gladen M-Line tweeters

Comment

Når jeg en gang i tiden gjorde det så trakk bilen plutselig strøm og tømte batteriet rimelig kjapt. Pass på så det ikke skjer hos deg også.
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

Comment

Butikken som koblet i sammen min første spiller hentet ACC fra lys, slik at jeg trengte bare å sette på parklysene for å få lyd i den..
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Working...
          X