Originally posted by Oekern
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kvalt basslyd i sedan ( galant G7 )
Collapse
X
-
Originally posted by Hifonic View PostDet oekern sier er bare svada, du får hverken mer eller mindre trykk ved å snu fasen på element. I noen tilfeller er det riktig å ha fasen på normal og andre ganger på reverse, dette er avgjørende for hvordan bassen skal integrere seg med midbass/mellomtone.
Det å ha sub spillende mot seterygg uten å tette rundt kassa slik at all lyd havner fremover i bilen er dømt til å gå galt. Prøv å ha element spillende bakover eller oppover helt bakerst i bagasjerom og du vil nok få en hel annen lyd!
men etter jobb skal jeg prøve å snu subben, retning opp eller vekk fra seteryggen.
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostPrøv begge deler... gjerne flytt kassa litt frem og tilbake og. lytt deg frem
Comment
-
Originally posted by hansi_199 View Posthadde jeg vært deg!! hadde jeg hatt lang port ut av kassa som gikk inn i bilen!! altså et helt rør hele veien fra kassa til hatthylla!!! det fungerer meget bra!! må ofre litt får lyden :-)Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by hansi_199 View Posthadde jeg vært deg!! hadde jeg hatt lang port ut av kassa som gikk inn i bilen!! altså et helt rør hele veien fra kassa til hatthylla!!! det fungerer meget bra!! må ofre litt får lyden :-)sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
-
Originally posted by duality View Postgulvstående hjemme høytalere er ikke lagd for dem store varme og kulde forrandringene..
og ikke se på pris der, du betaler veldig mye for kasse og finnish etc.. focal a1 blir nok et mye bedre valg!
fins det bra 4" ? som ikke koster skjorta og mat til 2 måneder ?
tenkte om noen har efaring med disse på denne siden ?
http://www.iceaudio.no/?func=varer&I...3b46d8ee7858dc
helst billigere, skal foresten drives av en PG 8.04Last edited by EinarEide; 19-12-2008, 16:10.
Comment
Comment