4" begynner jo på 2290.. syns det var dyrere jeg da^^
ja det var i 14-1500kr klasse jeg hadde tenkt meg. etter å lest her på forumet så er det mange som anbefaler den 165a1 men typisk nok har jeg ikke plass til den. Japse bil! ingen høytalere i frontdøren.
nei jeg savner gamle golfen
Det er vel heller ett Midt i Bushen fenomen isåfall.
Ca samtilige toyotaer, honda, nissan og subaruer jeg har vært borti, har høytalere foran i dørene i varierende grad.
Min 1987 mod Corolla hadde ikke though, but come on, den var så billig at den hadde ikke klokke.
ja det var i 14-1500kr klasse jeg hadde tenkt meg. etter å lest her på forumet så er det mange som anbefaler den 165a1 men typisk nok har jeg ikke plass til den. Japse bil! ingen høytalere i frontdøren.
nei jeg savner gamle golfen
kan jo alltid lage plass i frontdøra det skal jeg gjøre.. 1990 crina II uten noe elektriskt i døra må føre kabler og sånt fra bunnen av:P
Det er vel heller ett Midt i Bushen fenomen isåfall.
Ca samtilige toyotaer, honda, nissan og subaruer jeg har vært borti, har høytalere foran i dørene i varierende grad.
Min 1987 mod Corolla hadde ikke though, but come on, den var så billig at den hadde ikke klokke.
klokka kom vel ikke før 89 modellen for den hadde jeg hærlig liten bil, savner den og
kan jo alltid lage plass i frontdøra det skal jeg gjøre.. 1990 crina II uten noe elektriskt i døra må føre kabler og sånt fra bunnen av:P
Ser at veldig mange her er veldig kreative og flinke, men jeg har sett på et annet forum ( husker ikke hvilket, jeg surrer rundt på webben) en fyr som har forsøkt å lage kasse til 6.5" i front døra på en galant G7. Det så horribelt ut og jeg vet vis jeg begynner vil det se mye værre ut. så helst i orginal størrelse. ingen her som har prøvd 4" ?
Joda, var klokke, bare min var aller billigste modell.
Jeg hadde den firkanta kassa.
Irriterer meg at den tok kvelden, gud for en gøy liten bil!
Driver å småkikker litt etter en GTi nå og da, den med 1,6liters innspørytning, om jeg får tak i en, så er det glatt turbomontering på gang.
vet faktisk av to slike gt som er til salgs, de het bare gt før det nye karosseriet kom.. og jeg har faktisk liggende justerbare kamdrev etter min hvis du var tenkt deg turbobygg.
-89 mercedes 230 turbo(sommer)
-98 opel omega 2.0dti16v(kjerringbil)
-95 volvo 460 2.0 gle(vinter)
-91 chevy starmaster (ferie/fest og raggerbil)
Comment