Kjøpte meg en slik en Pioneer AVH-4000DVD (dobbel din) spiller på Installbay i går. Stolt som f vandrer jeg inn på Opel for å låne sånne saker for å få ut original stereo. Kommer meg hjem fra jobb i dag og skal montere den nye jævelen, men neida.... Kun den originale dritten (ikke mp3 på den engang!) som virker pga sånn sikkerhetsdrit. Har en kontakt til over de to ISO kontaktene som det ser ut til at sikkerhetsgreiene er koblet på.
Noen som vet hvordan jeg enten bypasser den sikkerhetsgreia, eller om jeg trenger no ekstra stæsj? Har allerede fått Installbay Tønsberg til å bestille kabel til rattkontroll og sånne deksler som skal fylle ut den resterende plassen på begge siden av spilleren (siden Opel har litt skrå spiller originalt).
Håper noen kan hjelpe meg, blir nesten på gråten av å tenke på pengene som er/blir brukt på det her :P Vil ikke returnere spilleren heller!
Noen som vet hvordan jeg enten bypasser den sikkerhetsgreia, eller om jeg trenger no ekstra stæsj? Har allerede fått Installbay Tønsberg til å bestille kabel til rattkontroll og sånne deksler som skal fylle ut den resterende plassen på begge siden av spilleren (siden Opel har litt skrå spiller originalt).
Håper noen kan hjelpe meg, blir nesten på gråten av å tenke på pengene som er/blir brukt på det her :P Vil ikke returnere spilleren heller!
Comment