Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny spiller, sikkerhetsdrit i bilen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er den et eller annet sted rett baki der?

Comment

henger ut av pluggen på spilleren
      www.eirikaspaas.com

Comment

Tenkte mest på den til brekket Kan ikke huske sist jeg så nøye bak spiller osv skjønner du :P

Mulig jeg bare stikker innom sjappa i Tbg etterpå og får han til å hjelpe meg litt når jeg tenker meg om

Comment

er den til brekket jeg snakker om
          www.eirikaspaas.com

Comment

Skjønte ikke bæret av alle de kablene jeg, så tror det blir Installbay neste, hehe. Helt grønn når det kommer til så mange kabler samlet :P

Comment

se på side 7 i bruksamvisningen din.

den ledningen som skal gå til brekket er lyse grønn ser jeg i følge bruksamvisninga
              VW Golf 4
              Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
              Simen Sormbråten

Comment

Det var den også, helt riktig Måtte bytte om på no kabel greier. Var en gul og en rød en, fikk ikke med meg hva som skjedde for å være helt ærlig. Bare stakk innom Installbay og spurte om han kunne hjelpe til. Funker som bare det nå

Comment

det var bra det løste seg
                  VW Golf 4
                  Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                  Simen Sormbråten

Comment

Hmm... Har fått et litt annet problem, eller "problem" nå. Gidder ikke starte en ny tråd for det, men bilen tappes helt sykt for strøm når spilleren er av, eller, jeg tror den er av hvertfall. Det står "Off" oppe i venstre hjørne. Men displayet skrur seg på med en gang jeg trykker på det :S Noen som vet noe om dette?

Comment

Kanskje du skal ta deg en tur innom og la Lars Ove se på det?
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Spørs, får gjøre det når kablene mine og sånn kommer

Comment

min pioneer spiller gjør det samme. jeg skrur den av å det er fremdeles lys i skjermen samt det står off i det ene hjørnet oppe. hvis du lukker displayet så skal det ikke være noe problem. fordi da bruken den ikke strøm til skjermen. merk. det er skjermen du må lukke. mulig jeg tar feil her men tror det var riktig.
                          MTX Stinger Alpine

MTX VW Golf 3 1998 STV.

Comment

Trykker på "display off" på spilleren. Stikker inn til Tønsberg i morra og snakker med Lars Ove Takk uansett

Comment

Originally posted by rustee View Post
                              Trykker på "display off" på spilleren. Stikker inn til Tønsberg i morra og snakker med Lars Ove Takk uansett
                              Når det er can-bus system som det er i nyere biler så har du ikke tenningstrøm i iso'n, så den må ha konstant strøm, og hos pioneer så står den i standby istedet for å skrus helt av, så det er vel derfor den trekker litt strøm.Når du får rattadapteren (inkl can-bus) så funker det fint.
                              La igjen en beskjed på svareren din i dag om at adapterne har kommet

Comment

Jepp, hørte det når jeg var ferdig på jobb På vei inn straks for å hente godsakene

Comment

Working...
                                X