Announcement

Collapse
No announcement yet.

anlegget kviner å hyler etter at bilen stod i 2 uker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

har hatt den inne en natt så teste jeg litt og så tok jeg den inn igjen i en natt til
    så har lagt å kost seg her inne uten noe forskjelld

og spilleren er resett

har du hørt på den fila jeg la ut matador? (vil bare ikke kalle det en "tikke" lyd akkuratt)
    Last edited by Andy89; 07-02-2009, 03:11.
    Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

Comment

nei, har ikke hørt den men hvis du har allrede prøvd det jeg nevnte da er garantert feil i spilleren -da dette er ikke en "logisk" funksjon som kan forårsakes av feil bruk egentlig -og ved reset skal uansett samtlige innstillinger være nullstilt igjen -og siden feil er fremdels den samme da er det feil i spilleren. Bare å levere den til service.

En cdspiller er designet til å tåle å være i bilen selv i kuldegrader over lengre tid men alt kan jo feile
      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

la den inne i et veldig varmt rum i over 24 timer, så funka den nå :S :P

Comment

Så bra da

Får jo håpe at den forblir bra da, og ikke gir deg problemer hver morgen når du skal ut i bilen hehe.

Comment

ja ble veldig glad
            skulle bare ut å få strøm til å ta ut en cd, så viste så kom det 0 kvin, bare støy på radioen (som vanlig) så testa jeg cd og det viste seg at den virka

får håpe den holder seg ja

Comment

nå etter den klikka har det kommet et tegn av en liten bil nede i høyre hjørne som kommer og går, noen som har noen ide hva dette er?

Comment

Hm. Det høres ut som et tegn av en liten bil nede i høyre hjørne.. Men hva det skal symbolisere aner jeg desverre ikke. Men det står kanskje i bruksanvisningen? Slikt pleier gjerne det.. Sjekk der
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

kikka fort igjennom, fant ingenting
                  får helller se i morra når e ikke er så trøtt

Comment

Kan jo være TA (traffic announcement) funksjonen som er blitt skrudd på etter resetten?
                    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Working...
                    X