Han burde vel ha funnet utav det nå snart, folk har jo lista opp det meste av muligheter fyren kan sjekke opptil flere ganger...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
fått sånn turbo lyd i sterion
Collapse
X
-
Jo det er klart. Kanskje han har mindre kompetanse enn enkelte andre på forumet, og trenger derfor litt mer hjelp. Vi er jo her for å hjelpe, og ikke for å kritisere?
Hvis han ikke vet hva man skal gjøre for å eliminere problemet, er han jo like langt om vi ikke hjelper vettuTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
men det er ikke så lett da. når jeg ikke er så veldig flink med bilsterio . men prøver jo og bli bedre med det.men har fikksa alle feilene nå.. så takker for all hjelpen jeg har fått... heheLast edited by bmwfreak; 15-03-2009, 23:12.Digital Designs. hertz .usamp .alpine
bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass
Comment
-
Fikset det?
Trenger ikke stenge tråden. Er veldig nyttig å ha den slik at andre kan søke på tråden din om dem har samme problem. Da slipper vi masse rot i forumet med masse tråder, og vi kan bruke forumet som oppslagsverk når vi trenger detTidligere importør for Digital Designs,
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Digital Designs Norge View PostFikset det?
Trenger ikke stenge tråden. Er veldig nyttig å ha den slik at andre kan søke på tråden din om dem har samme problem. Da slipper vi masse rot i forumet med masse tråder, og vi kan bruke forumet som oppslagsverk når vi trenger detMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Hei, hadde det samme problemet.
Viss du har en forsterker utenom spilleren så skjekk at den er jorda skikkelig.
det var problemet hos meg.Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostKan lese tråden i all evighet selv om den er låst. Du får bare ikke lagt til flere innlegg
Men er jo ikke opp til meg da :PTidligere importør for Digital Designs,
Comment
Comment