Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med kutting av lyd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med kutting av lyd

    Heisann!

    Siden mitt originale høytalersett i min VW Passat 2001 stv gikk sund her om dagen, bestemte jeg meg for å kjøpe 2 x komponentsett for å gi lydbildet et løft. Med det samme gikk jeg til innkjøp av en Pioneerspiller, av god kvalitet, tror jeg iallefall. Kjøpte alt på Bilradiospesialisten, og monteringen fikk jeg PlanetHIFI til å gjøre for meg. Nå var det bare å nyte godlyden tenke jeg. Men et problem kom med en gang. Jeg spiller kanskje 20-30 sek, så kutter spilleren bare. Lyden forsvinner, mens spilleren fortsetter.
    Skjønner bare ikke hva problemet er?

    Spilleren: Pioneer DEH-1020E (http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736)

    2 x komponentsett: JBL GTO 6508C Komponentsystem (http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736)

    Bilen er en VW Passat stv 2001

    Noen som skjønner hva problemet kan være ?

    Mvh

  • #2
    sorry ot, men du kjøpte den aller rimeligste pioneer spilleren og regna med det var god kvalitet?

    on topic: sjekk at det ikke er no instillinger som gjør at det blir sånn, eller aller enklest, stikk til planet hifi etter påsken
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Sikringen på cdspilleren da? Har det noe med saken å gjøre ?

      ot: å dra til PlanetHIFI innebærer å må dra visa-kortet etterpå.. hadde et håp om å slippe det =)

      Comment


      • #4
        Ble det noe greie på dette?

        ot: Hvis du har fått fikset det, hvordan ble lyden? Vurderer å bytte mitt originale frontsett med dette..
        Hvordan gikk monteringen osv.. gled alt rett inn?

        Jølle =)

        Comment


        • #5
          impedansen på settet er oppgitt til 2 ohm flere steder på siden der. stemmer dette? i tilfelle er det nok forsterkerdelen i spilleren som går i protect

          Comment

          Working...
          X