Nei, men alt på forsterkeren står på maks. Går sikkert fint ja :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lav lyd med Dynabel og hertz
Collapse
X
-
har du subsonic filter på den forsterkeren? Hva står det på?Thor-Brede Kvalvåg
Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!
Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
Comment
-
Originally posted by daruu View PostEr sånn på 9812'n min også, må skru opp bassen endel på spilleren for å få brukbar lyd
Det er kanskje også noen innstillinger hvor du velger type lyd i bilen? Dvs ett oppsett for annlegg med sub, ett for annlegg med litt størrelse på fronthøytalere(uten sub)og ett oppsett for annlegg med kun små høytalere(uten subb)
Enten så er det noe feil med spilleren din, en forsterker som er kaputt, eller feil innstilt. Mange ting kan være galt. Bruker du begge spolene på subben?
Comment
-
Originally posted by Elutstyr.no View PostEnten så er det noe feil med spilleren din, en forsterker som er kaputt, eller feil innstilt. Mange ting kan være galt. Bruker du begge spolene på subben?Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by Legatia View PostEller forsterkeren har for lav inngangsfølsomhet ift. spillerens utgangssignal. Eller at forsterkeren er for svak.Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Medisinmannen View PostKan nevne at jeg har kjøpt en Cadence ZRS7000D som gir 250W i 4ohm. Skal teste den på ES300. Hvis det ikke hjelper noe særlig, kjøper jeg enten Ground Zero GZRW30SPL 2x2 ohm eller en annen sub jeg kan koble i 1ohm :PMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
kjøp deg en sånnen kabel, så bruker du enkelt å greit en mp3 spiller eller noe sånt
http://www.clasohlson.no/Product/Pro...px?id=53267468VW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Bare pass på at Mp3-spilleren ikke står på full guffe når du trykker playMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Bare en liten innvendelse fra en amatør...
Hvilken vei har du subben stående? Har selv Vectra B sedan, og bassen så godt som forsvant når jeg snudde kassen slik at elementet spilte inn mot seteryggen, så kom frem til at det ble best når den spilte bakover. Nå bygger jeg dog ny ( håndterbar ) kasse, så er spent på hvordan det blir...
Comment
-
Dette mp3 spiller greiene er ikke løsningen, om du sliter med for lav utgangsspenning. En vanlig ipod har en utgangsspenning på mellom 0,5 og 0,7v - noe som er ekstremt lavt i bilstereosammenheng. Spilleren min har til sammenlikning 8v på utgangen.
Ps. Vectra er en drittbil å få bass i, om du ikke bruker båndpass med porter inn i kupeen.Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
Comment