Hei!
Har et lite problem jeg. Nettop startet opp anlegget i bilen, og jeg er litt skuffa over lyden. Den er lav. Høres knall ut, men må dra nesten helt fult på spilleren(70-80%) for å få litt volum ... Bassen begynner først å kvikne til på høyt volum.
Bilen er ikke dempet, og jeg måler ca. 12,8V ved omtrent 80% maks volum og bilen på. Har prøvd å endre polaritet på subwooferen, ble ikke noe bedre. Har også prøvd å koble subben på bare ene kanalen uten suksee.
Om noen har forslag er jeg veldig glad!!
Har et lite problem jeg. Nettop startet opp anlegget i bilen, og jeg er litt skuffa over lyden. Den er lav. Høres knall ut, men må dra nesten helt fult på spilleren(70-80%) for å få litt volum ... Bassen begynner først å kvikne til på høyt volum.
Code:
Hertz ESK 165 DynaBel BF0804, brokoblet, deler på ca. 80hz, "sensetivity" på nesten maks, HPF. Hertz ES300 i bassreflex på 42l DynaBel BF1702, brokoblet, Deler på ca 80-90, LPF, Bassboost på maks, level på maks. Spilleren er en Alpine X100. Alt står på 0dB foreløbig, kan stilles opp til +10dB på subwoofer tror jeg. Den har 2V utganger. DynaBel signalkabler :au:
Om noen har forslag er jeg veldig glad!!
Comment