Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aktiv deling og best mulig lyd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Legatia View Post
    Hvordan er det montert?
    Svaret du søker ligger i tidskompensering, uten det blir det rotete uansett.
    Høres ut som fasefeil mer enn noe annet. HSK130 låter meget skapelig til prisen, så utstyret er det ikke noe i veien med. Frykter heller dørpanelene på audi som er veldig skrøpelige greier. Å montere en høyttaler som skal produsere bass i en plastplate på 1m2 med noen få mm tykkelse kan vel ikke sies å være "solid".

    Har du prøvd de innstillingene jeg skrev lenger opp?
    Med de innstillingene du hadde så ser en jo kjapt at lyden ville vært noe a'la det du forklarer.

    Comment


    • #17
      Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
      Høres ut som fasefeil mer enn noe annet. HSK130 låter meget skapelig til prisen, så utstyret er det ikke noe i veien med. Frykter heller dørpanelene på audi som er veldig skrøpelige greier. Å montere en høyttaler som skal produsere bass i en plastplate på 1m2 med noen få mm tykkelse kan vel ikke sies å være "solid".

      Har du prøvd de innstillingene jeg skrev lenger opp?
      Med de innstillingene du hadde så ser en jo kjapt at lyden ville vært noe a'la det du forklarer.
      Vel joda, alt er jo relativt. Hadde jeg gått 'all out' med denne bilen hadde jeg nok støpt meg noe lurt og kjørt Morel slik som planen min egentlig var. Men føler ikke at problemet kommer av at det er løst inni der, jeg er faktisk blitt ganske fornøyd med resonansen i bilen i forhold til før.
      Jeg stilte som du sa, med unntak av at subben nå også er på 12 (husket ikke hva du skrev i hodet, nemlig). Skal se om det blir noe utslag ved å endre slopen til 24 på den.

      Skal trippelsjekke koblingene bak på forsterkeren og teste singalkablene og se hva jeg får utav det!
      98' Audi A4
      Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

      Comment

      Working...
      X