Announcement

Collapse
No announcement yet.

Frontsett, støpe med polyester. Hjelp.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

er orginale polo 6n dørlommer
    www.eirikaspaas.com

Comment

ah, da blir det nok noen sånne om prisen ikke er så alt for gale

Comment

er det aller enkleste gitt.. da er det bare å kaste høytalerene på plass i de
        www.eirikaspaas.com

Comment

sett på polo at man må opp i 99-mod for å få høytalere originalt i døra(?).
          dette er en 97mod, derfor er de på dashbordet. men sier dere man kan kjøpe nye dørlommer med plass til høytalere på VWforhandleren?
          litt lysten på polo jeg, men ikke lysten på 4" i dashen og ingenting i døra. gidder ikke begynne på nytt støpeprosjekt allerede

bilder av denne dørlomma?
          mvh Sindre Carlsen

Comment

Får dørlommer med høyttalere på alle 6N polo, men er svært få av de som har. Ser for meg at alle Color Concept har det
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075
            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Colour Concept har det ikke originalt, jeg kjøpte nye på møller til min da den hadde de vanlige kartlommene i dørene.

Her er dørlømmer med høyttalere (tatt av originaldekselet på bildet)

Bygde senere om de originale jeg tok av - for å få plass til 8" midbasser, de ble slik

Så begge deler er mulig, men det enkleste er å kjøpe nye originale på møller som tidligere nevnt Treveis frontsett med diskant og firetommer på dashen (dette går fint med små diskanter, det er plass i den lille luftekanalen ved siden av høyttaleren på dashen) samt noen midbasser i døra spiller meget fint
              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Jeg var på møller idag, der sa de det ikke var noe de solgte lenger da det hadde gått ut av produksjon. :\

Comment

da finner du en hugger ved der du bor og leiter der..
                  www.eirikaspaas.com

Comment

Ble jo pent det da, men hvordan i all verden fikk du dem av? Skjærte dem av da eller?

Comment

Nei, de er skrudd fra baksiden så det går ann å bytte dem ut Bare ta av dørtrekket først så skjønner du tegningen. Men det må skjæres hull i dørtrekket til høyttaleren da.
                      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Hmm, klarer ikke få av den vindussveiveren, er det bare å dra i eller er det noe annet? Tror jeg prøver meg på å støpe om de dørlommene imorra, så fort jeg finner ut hvordan man tar av den helvetes vindussveiva. >.<
                        Last edited by questern90; 28-08-2009, 00:35.

Comment

Mellom staaaaget på sveiva og dørtrekket er det en rund sort plastikkring. Denne ser ut som en del av sveiva, men hvis du ser godt etter er den en separat del.

Denne ringen skal presses ut i motsatt retning av det staget (les: sveiva) peker. Den kan være litt stri, men det er bare å pushe på så løsner den til slutt..

Haynesbok - CHECK...
                          Last edited by thomasekeli; 28-08-2009, 02:03.
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

åja skjønner^^ thanks

Comment

huff... nå tror jeg at jeg har ryki linjeutgangen på spilleren også, koblet opp suben igår, men det spilte veldig lavt iforholdt til mulig(som kanskje er pga dårlig jording?). Når jeg skrudde opp litt så fikk jeg plutselig en konstant bass hele tiden uavhengig av volum, spilleren trengte ikke være påslått engang. Jeg fiklet litt og sjekket phonokablene, de satt litt løst og jeg dyttet dem ordentlig inn og da virket det som det fungerte igjen, men igjen spilte det lavt, testet ikke så mye den gangen. Så prøvde jeg igjen idag, fikset nytt jordingspunkt,setebeltefeste, så det bør være bra nok, men igjen spiller det VELDIG lavt, er såvidt bassen rører seg, men den spiller, skjer ikke noe om jeg stiller opp bassen på spilleren eller noe. Da begynner jeg virkelig å lure, og tester en annen linje utgang og da funker det helt fint. Jævli kjipt da jeg ikke kan stille subwoofer innstillinger på høytalerutgangene.

Er det noe måte jeg kan fikse dette på? Er det en sikring inni spilleren som har ryki eller noe? Hørt at folk jorder phonokablene, men hvordan i all verden gjør jeg det? Eller er eneste utvei ny spiller? Faen ass, har hatt nok uflaks nå synes jeg...

Comment

Tja, feil som oppstår som følge av inkompetanse blir ofte forvekslet med uflaks... Er spilleren dyr, send den på rep. Er den billig, selg den billigere og kjøp en annen...

Comment

Working...
                                X