Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bortkastet å reparere Kicker?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bortkastet å reparere Kicker?

Lurte i hovedsak på om det var no vits i å prøve å reparere 2 element jeg fant igjen?
    Er Kicker Impulse 12". Aner ikke hva som er feil, men fins ikke lyd i de i det hele tatt..
    Er ikke noe jeg trenger å legge en del penger i, siden disse bare har ligget her en stund..

Er av denne typen..

kan ledningen som går fra voicecoil til terminal vere brudd i?. eller er spolen brent?. gammlet element dette og har vert borti det første jeg nevner.

Comment

De har slått for langt og røket tinsel leadsa, kanskje ja? Eller smeltet av spolen. Som Kimmen nevner, med andre ord!

Uansett tåler de åpenbart ikke all verden, og jeg hadde aldri giddet å koste på dem en femmer engang. Kast og kjøp nytt. Eller bruk som brevvekt. Eller selg billig på Finn om noen vil leke med dem. Eller bruk dem som passiv radiator i et annet prosjekt. Eller arrangér subwooferkastekonkurranse. Eller skjær dem opp og se hvordan en høyttaler fungerer fra innsiden. Eller legg dem i/heng dem på postkassa til noen du ikke liker.

Edit: Eller sveis dem fast utenpå bagasjeluka di, og si det er siste nytt innen bilstereo.

Comment

Originally posted by Miniboom View Post
        De har slått for langt og røket tinsel leadsa, kanskje ja? Eller smeltet av spolen. Som Kimmen nevner, med andre ord!

Uansett tåler de åpenbart ikke all verden, og jeg hadde aldri giddet å koste på dem en femmer engang. Kast og kjøp nytt. Eller bruk som brevvekt. Eller selg billig på Finn om noen vil leke med dem. Eller bruk dem som passiv radiator i et annet prosjekt. Eller arrangér subwooferkastekonkurranse. Eller skjær dem opp og se hvordan en høyttaler fungerer fra innsiden. Eller legg dem i/heng dem på postkassa til noen du ikke liker.

Edit: Eller sveis dem fast utenpå bagasjeluka di, og si det er siste nytt innen bilstereo.
        Likte den siste der
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Får se hva jeg gjør med de.. Blir nok sikkert no pynt et sted. Har haugen opp med andre elementer som også bare ligger her, så klarer meg nok uten de.. hehe

Comment

Lag veggpynt av dem.

Edit: Eller punchbolle?

Edit #2: Nå må jeg slutte. :P

Comment

potetgullskål :P jeg hadde en cerwin vega it15 som jeg brukte til det før
              Cerwin Vega! Pioneer

Comment

Regner med at de blir veggpynt. Litt synd siden de er 100% strøkene.. Men men..

Comment

Working...
                X