Subwoofer: Digital Designs 9518
Forsterker: Rockford Fosgate T2500.1BD
Kassen er som sakt på 200liter og vil tune denne til rundt 30 - 45 hz
Den er bygget av 22mm sponplater
Ville prøvd med 2stk 6" først. Hadde dette på DD9515 og det var ikke mulig å høre en eneste blåselyd. Så hvis du ikke hører blåselyder med 2stk er nok det det beste. Samt at elementet får litt mer motstand med 2 porter istedenfor 3, og du kan da kjøre litt mer effekt på det før spolen bunner. Men da må du nok opp i en tja, 5kw i en godt bygd kasse, med sanger som har mye dyp bass Klarte selv 7kw (men på normal musikk) uten å bunne elementet i stuen hvor det ikke blir noe motstand fra bilen. Heftige elementer dette
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Har venta lenge på at du sko svare Henrik . ok skal prøve med 2 stk til å begynne med . Henter RF T2500.1BD min idag så ligger på runt 3kw.
Bilder fra prosjektet kommer snart
Har venta lenge på at du sko svare Henrik . ok skal prøve med 2 stk til å begynne med . Henter RF T2500.1BD min idag så ligger på runt 3kw.
godt du gidde å laga prosjekt ud av d så t helge så e det prøve lyting????
Hehe Kan lukte meg frem til DD-tråder jeg vettu
Lag prosjekttråd og legg ut noen bilder/videoer av monsteret jeg en gang gledet meg til å bruke selv, når du kommer så langt
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment